CAPITOLUL 15

12.5K 578 10
                                    

Lumina intră cu forță în încăpere și-mi tulbură somnul. Genele mi se dezlipesc și obrajii îmi sunt acoperiți cu urmele lăsate de lacrimile de-aseară. Mă ridic în capul oaselor și privesc trupul lucrat al bărbatului de lângă mine amintindu-mi amabilitatea lui. E dimineață și sper să nu-și schimbe comportamentul din noaptea precedentă. Când simte mișcarea mea deschide ochii privindu-mă somnoros, dar drăguț.

-Neața, murmură și se ridică.

-Neața, spun cu o voce stinsă uitându-mă în jos.

Acesta se întoarce către mine și îmi cuprinde fața în mâna lui stângă obligându-mă să-l privesc.

-Ești în regulă?

Dau dezaprobator din cap. Îmi e puțin rușine să mă vadă atât de slabă și jalnică, dar nu mă pot preface că totul e bine după ceea ce s-a întâmplat.
Lacrimile îmi izbugnesc pentru a nu știu câta oară în ultimele 24 de ore.

-Vreau să se oprească! murmur.

-Ce?

-Durerea! Vreau să dispară! zic printre suspine.

-Se v-a opri odată și-odată, mă încurajează brunetul.

Îmi șterg ochii cu dosul palmei și mă las din nou pe spate pentru a mă calma. Mă întorc pe o parte, cu spatele către ușă, când aceasta se deschide.

-Hei! aud vocea lui Stefăn care pare un cuțit răsucindumi-se în inimă.

Lacrimile îmi curg din nou și nu mă pot stăpâni.

-Încă doarme? îl întreabă pe Chase.

Îl implor din ochi să afirme și raspunde:

-Da.

-Ei bine, poți pleca dacă vrei. O să stau eu aici.

-Nu. Pleacă tu! ordonă aspru cel de lângă mine.

-Ce? De ce? întreabă șatenul confuz.

-Pentru că ai făcut destule.

-Ce-am făcut? Frate, n-ai dormit bine sau ce?

-Știi bine ce-ai făcut! Pleacă sau te trimit eu de-aici!

-Încearcă!

Pe fața lui Chase apare o cută și expresia îi devine nervoasă. Îl prind subtil de mână pentru a-l liniști.

-Doar pleacă Stefăn! Ai cauzat destule!

-Nu știu despre ce vorbești! Ești pur și simplu nebun, omule!

-Nu ști despre ce vorbesc? râde Chase badjocoritor.

Îl rog din ochi să tacă. Nu vreau să-i spună lui Stefăn nimic.

-Nu, nu știu!

-Oricum, nu contează! Doar pleacă!

-Nu am de gând să plec! se impune cel pe care, din păcate, înca îl iubesc.

-Nu înțelegi niciodată? Pleacă sau îi spun lui Moore ce mi-ai zis să fac ultima dată. Dacă nu vrei să afle, dispari!

Stefăn mârâie, dar alege să plece. Eu mă ridic în șezut când aud zgomotul produs de ușă și spun:

-Mulțumesc!

-N-ai de ce!

-La ce te referai în legătură cu "îi spun lui Moore ce mi-ai zis să fac ultima data" ? întreb curioasă.

-Mă referam la seara în care am stat cu tine și Stefăn mi-a zis să am grijă să te odihnești pentru că ai fost bolnavă. Dacă i-aș spune asta lui Moore, cel mai probabil Stefăn ar avea probleme.

RĂPITĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum