*9*

239 18 0
                                    

Wstałam dzisiaj po godzinie dwunastej. Ubrałam się, Pomalowałam i rozczesałam włosy. Po tych czynnościach zeszlam na dół i zjadłam śniadanie które zrobiła mama.

Później wzięłam mały plecak i Schowałam tam najpotrzebniejsze rzeczy.

Założyłam słuchawki i Chodziłam po okolicy.

Natknęłam się na ogłoszenie które wisiało na jakiejś tablicy ogłoszeń.

Napisane było tam że w hali sportowej w mieście jest nauka tańca Dancehall.

Ucieszyłam się bardzo, bo zawsze kochałam tańczyć!

Uradowana pobiegłam do domu.

***

-Mamo!  - Krzyknęłam zdejmując buty.

-Tak kochanie? - Odpowiedziała

- słuchaj mamuś! - Powiedziałam siadając na przeciwko rodzicielki - byłam na mieście i jak szłam to na tablicy ogłoszeń było takie super ogłoszenie i tam było napisane że można zapisywać się na Dancehall, i proszę mogę się zapisać?

-Wiem, że zawsze lubiłaś tanczyć, więc Okej.  Jutro jak będę szła do pracy to cie zapisze  - powiedziała moja mama z uśmiechem na twarzy

-Dziękuję mamo! - Wstałam i Przytuliłam ją

-A teraz może chcesz żeby nauczyć cie kilku kroków na początek? - Zapytała się mnie

-M-m-mamo? Ty umiesz Tańczyć Dancehall? - Zapytałam z niedowierzaniem

-Tak, koleżanka mnie nauczyła jak jeszcze byliśmy w Los Angeles - odpowiedziała uśmiechnięta brunetka

-Wow! Nigdy się nie chwaliłaś! - Byłam zachwycona

-Nie było potrzeby, to co zaczynamy?  - Zapytała

-Jasne! - Powiedziałam podekscytowana

Poszłyśmy do salonu, odsunełyśmy stolik na bok i moja mama włączyła jakąś piosenkę. Zaczeła do niej tańczyć a ja z niedowierzenia otworzyłam buzię i szybko siegnęłam po telefon kiedy mama zaczęła ruszać tyłkiem jak w tych wszystkich teledyskach. Szybko włączyłam snapa i dodałam na My Story filmik z wcześniej wspomnianym ruchem. Dodałam podpisek "Tylko pozazdrościć".

Kiedy mama skonczyła ja zaczęłam klepac się po twarzy z myślą że zaraz się obudze. I nic! Ja nie wierzę poprostu!

-Mamo! To było zajebiaszcze! Naucz mnie tak!

-To stawaj tu obok mnie i robimy tak...












.

FAKE LOVEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz