Medya:Damla Atahan
Çok kısa bir bölüm oldu biliyorum. Ama buraları hızlı geçmek istedim. Ama biliyorsunuz ki . İlk yayınlamamda 5 bölüm paylaştım. İyi okumalar.
Nilüfer hanım oğlunun kravatını düzelttikten sonra gömleğinin yakalarını indirdi. Ceketinide giydirdikten sonra Demir'i baştan aşağı süzdü. Gülümseyerek ''İşte benim yakışıklı oğlum.'' dedi ve oğlunu seyretmeye devam etti. Damla, Demir'e yavaş yavaş yaklaşıp abisinin yanaklarını sıkmaya başladı. Kıkırdayarak ''İşte benim yakışıklı abim.'' dedi. Demir sinirle Damla'ya döndüğünde kız ürkerek ellerini geri çekti. ''Ne yani biricik, yakışıklı abimizin yanaklarını sıkmak yasak mı?'' dedi ve somurttu. Demir gülümseyip kardeşinin yanağını sıktı.''Sık ama şimdi değil.'' dedi ve saçlarını düzeltti. Damla sanki bir sanat eserini izlercesine abisini inceliyordu. ''Abi diyelim ki sen kızı beğendin. Evlenmeyide kabul ettin. Ya kız seni istemezse?'' dedi ve yüzüne yamuk bir gülümseme yerleştirdi. Demir omuzlarını dikleştirip. ''Acaba bu dünyada abini beğinmeyecek bir kız olabilir mi? Hem eğer kız beni beğenmezse asıl oyun o zaman başlar.'' dedi ve sinsice gülümsedi. Damla abisine şaşkınca baka kaldı. ''Nasıl yani?'' dedi kaşlarını çatarak. Genç adam Damla'ya dönüp ''Eğer beni beğenmez ya da istemezse anlarsın.'' dedi ve yüzünü ciddileştirdi. Demir annesine gözlerini çevirerek ''Ooo valide sultanım Maşallah bu ne şıklık. '' dedi yüzündeki gülümsemeyle. Yaşı ellilerinde olan siyah saçlarından yeni yeni beyazlar beliren ela gözlü kadın oğlunun söyledikleri karşısında mahçup bir tavırla ''Aman oğlum ne şıklığı giydim işte birşeyler.'' dedi ve gülümsedi. Kadın duvardaki saate baktığında saattin yediye geldiğini görünce telaşla ''Hadi geç kalmayalım. Saat kaç olmuş. Damla bu üstündeki ne keşke daha uzun giyseydin neyse geç kalıyoruz. Değiştirmen için zaman yok.'' dedi ve çıkış kapısına yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderim Sensin
ChickLitGenç adamın dudakları kızın boynunda gezinirken, genç kız adamın kendini bırakması için yalvarıyordu. ''Dokunma bana istemiyorum.'' dedi haykırarak. Kaçmak için debelenmekten vücudu bitap düşmüştü. Adam ise bu haykırışları duymazdan gelip sanki kızı...