•3• Tajné sledování

747 100 18
                                    

Vyběhla jsem před stáje a vyšplhala na starou jabloň, která roste poblíž plotu u jízdárny. Jako malá jsem tam pořád šplhala s Kate.

Sedla jsem si na pevnou větev a přemýšlela o tom hříběti.

Co to mělo znamenat? Opravdu ten chlap to hříbě zabije nebo snad žertoval? Tyto otázky mi stále kolovaly v hlavě.

Najednou jsem uslyšela cvakání podkov a podvědomé řechtání. Byla to osedlaná Minka, kterou za uzdu vedla Katty. Minka stále zastavovala v chůzi a snažila se z uzdy vykroutit, zatímco Kate jí usilovně táhla do venkovní jízdárny.

Když už konečně Minka stála v jízdárně, Kate opatrně nasedla do sedla a upravovala si třmeny podle délky nohou. Kate už byla připravená, a tak jí pobídla, aby se rozklusala. Jenže Minka začala couvat a dupala přední nohou. To už Kate nesnesla a vzlala do ruky bičík.

Kate zvedla bičík do vzduchu a Minka začala bez váhání klusat. Pak začlaly cválat a skákat přes vysoké překážky. Bylo vidět, že je Minka opravdu unavená, ale Kate si toho očividně nevšímala.

Najely před tu nejvyšší překážku, jenže tu Minka neskočila a začala se zvedat na zadní. Potom Minka začala vykopávat nohy jako zběsilý býk a Kate se marně snažila udržet v sedle.

Naštěstí Kate ze sedla bezpečně seskočila na zem. Minka svým chováním dávala najevo, že Kate ráda opravdu nemá, když za ní nechodí na návštěvy do stáje a nebere jí na vyjížďky.

Katty jenom zakroutila hlavou a odvedla Minku zpátky do stáje. Stále jsem čeklala, než Kate odejde ze stáje pryč, abych mohla jít za tím hříbětem a nikdo mě neviděl.

Kate už konečně odcházela ze stájí. Bohužel Katty ráda zpívá, a proto si cestou falešně prozpěvovala písničku Shape of you. Začala jsem se tiše smát a Kate se rozhlížela kolem, protože můj smích nejspíš slyšela. Já se víc schovala za listí stromu a už jsem raději mlčela.

Konečně Kate zmizela z dohledu a ve stáji už nebyl jediný člověk. Seskočila jsem ze stromu a utíkala do stáje za hříbětem.

Líbí se ti příběh? 👍
Chceš další část? 📖
Hlasování ⭐
Komentář 💭
Sledování 👁
Mě velice podpoří v mé tvorbě

Věrný KůňKde žijí příběhy. Začni objevovat