•28• Lisy plán

335 49 2
                                    

"Crrr...Crrr,, uslyšela jsem otravné zvuky budíku. Dnes je pondělí.

Probudila jsem se v mém pokoji, který nyní vypadá mnohem útulněji než ten starý. Všude na stěnách mám plakáty s koňmi a fotky se mnou a Luckym. Také tu mám velkou poličku s medailemi, stužkami a poháry z našich pakrourových závodů.

,,Notáák sklapni už!" zakňučela jsem přes celý pokoj, protože mi nešel zacvaknout budík. Jo, podařilo se mi to!

Vstala jsem z postele, oblékla se a zamířila si to do koupelny. Udělala jsem si vysoký culík a umyla obličej. Na ten debilní make-up jsem se vykašlala, protože už nechci být nějaká loutka holek z party. Ještě by mě změnily k horšímu a taky se musím Kate omluvit, jak jsem na ní křičela na Skypu. Vyčistila jsem si zuby a koukla na hodinky, které ukazovaly 7:32.

Nasnídat bych se nestihla, proto jsem si z kuchyně vzala hrušku, napila se džusu a šla do školy.

Cestou jsem poslouchala písničky ve sluchátkách, než jsem přišla ke škole. Sundala jsem si sluchátka a šla k mé skříňce. Najednou se kolem mě objevily holky z party.

,,Čau Sheilo, slyšely jsme, jak si bulela ve stáji, co se ti stalo? Došlo ti seno?" řekla nepříjemně Lily a s Ann se rázem začaly smát kromě Molly.

,,Nechte mě teď laskavě být!" skoro jsem zakřičela a běžela do třídy.

Sedla jsem si jako vždy vedle Lisy, která se dneska hrozně divně usmívala. Dala jsem si na lavici učení a čekala na hodinu.

Hodina přírodopisu proběhla celkem v pohodě, protože jsme dostali nějaké pracovní listy z učiva, které jsem už dávno uměla.

Lisy pohled:

Mám nápad! Konečně už vím jak se pomstít Sheile! Jen počkám než skončí tato hodina a půjdu to říct holkám z její party.

Po skončení této nudné hodiny jsem šla ke školním skříňkám kde si povídaly Ann, Lily a Molly.

,,Ahoj holky!" řekla jsem mile a ony se na mě podívaly ironickým pohledem.

,,Liso vypadni, k nám už nepatříš" odfrkla si Ann a všechny se otočily ke mně zády.

,,Aha, já myslela, že chcete být IN" řekla jsem provokativně a otočila se k odchodu.

,,Cože?! Hej! My jsme IN!" zakřičela šokovaně Lily a dala si ruce v bok.

,,Se Sheily nečistokrevým koněm? Haha, dobrej vtip" zasmála jsem se ironicky a ony zrudly.

,,Ten její Lucky snad není čistokrevný? Vždyť to nevadí ne?" zeptala se tenkým hlasem Molly.

,,Vám by to vadit mělo a ke všemu ten kůň není ani vzácné plemeno jako ti vaši, proto se o vaší partě už ani nemluví." zalhala jsem, protože se o této partě stále po celé škole mluví.

,,Musíme Sheilu z party vyhodit, než nám zničí tím koněm naše publikum!" zakřičela Lily zoufalým hlasem.

,,Ne! Sheila je velmi slavná jezdkyně, mohlo by nám to pohoršit reputaci party! Pokud se toho koně nevzdá, tak pak jí z party vyhodíme!" zavelela Ann a všechny souhlasily.

Já jen spokojeně odešla do třídy, protože Sheila se toho svého odporného zvířete nikdy nevzdá a mně se udělá v partě místo. Jsem opravdu chytrá!

Líbí se ti příběh? 👍
Chceš další část? 📖
Hlasování ⭐
Komentář 💭
Sledování 👁
Mě velice podpoří v mé tvorbě ❤

Věrný KůňKde žijí příběhy. Začni objevovat