Rychle jsem přiběhla k jámě s listím, kde bylo hříbě vhozené. Všechny listy a nečistoty jsem z jámy vyndala. Konečně jsem v plné kráse viděla to ubohé ležící hříbě.
Neváhala a skočila jsem do jámy. Nebyla zas tak hluboká, ale hříbě by se z ní samo nedostalo. Hříbě na mě jen vystrašeně koukalo a cukalo sebou.
,,Neboj se, já tě zachráním" pokusila jsem se mluvit klidně. Hříbě na mě jen koukalo, jakoby si tu větu mělo pamatovat.
Provazy byly pevně přivázané, ale stejně jsem je vší silou rozvázala a lepící pásku mu z tlamy sundala. Hříbě se postavilo na nohy a hned se sesunulo zpátky na zem. Mělo od provazů krvavě pořezané nohy a bylo vidět že je hodně slabé. Naštěstí jsem ho při pádu chytila do náruče a bezpečně vynesla ven z jámy.
Ten provaz, kterým mělo svázané nohy jsem mu smotala kolem krku jako vodítko a pomalu hříbě vedla do opuštěného mlýna.
Mlýn před 5ti lety vyplavila voda a ten pán co v něm žil se raději odstěhoval. Nanesu tam nějaké seno a jídlo, aby se to hříbě mělo čím živit.
Otevřela jsem dveře od mlýna a vstoupila dovnitř. Bylo tam celkem teplo. Dokonce na dřevěném stolku pod oknem ležely usušené houby a sláma! Jaké já mám štěstí!
Sice na zemi byl trochu prach a vlhko ještě od povodně, ale hříběti to očividně nevadilo. Zachumlalo se do připraveného pelíšku ze slámy a uslo. Bylo po dnešku určitě velmi vyčerpané.
Měla bych mu dát nějaké jméno. Když ti chlapi ve stáji mluvili o prodeji tohoto hříběte, tak jsem zaslechla, že je to hřebec plavák a plemeno mustang.
Bylo štěstí že jsem to hříbě vůbec našla! Kdybych to hříbě neviděla, tak by už bylo nejspíš mrtvé. Co třeba...Lucky [:Laky:]! Možná to zní jako jméno pro psa, ale pro mě to má hluboký význam slova "štěstí".
,,Lucky? Já teď půjdu domů, ale neboj se, zítra se vrátím a přinesu ti nějaké jídlo" řekla jsem tiše a dala spícímu Luckymu pusu na hlavičku. Zvedla jsem se ze země a šla jsem domů.
Celou cestu jsem přemýšlela jak se mamce vymluvím, že jsem domů přišla tak pozdě.
Líbí se ti příběh? 👍
Chceš další část? 📖
Hlasování ⭐
Komentář 💭
Sledování 👁
Mě velice podpoří v mé tvorbě ❤
ČTEŠ
Věrný Kůň
AventuraO jezdectví si nechala pouze zdát. Co když jednou zaslechne rozhovor, že se bude zabíjet nechtěné hříbě? Dokáže obyčejná dívka zachránit život koně? Může jí stěhování do města přinést velké problémy, které způsobí její největší nepřítel? Dozvíte se...