Minka je Kattyn kůň, dostala jí ke svým 14ti narozeninám. Minka má tmavě hnědou barvu srsti a hřívy. Je jí už sice 11 let, ale přesto má stále skvělou kondici. Skoro každý den za Minkou chodím do stáje, protože Kate na ní nemá vůbec čas. Vlastně by se dalo říci, že s Minkou trávím více času než Kate.
,,Ahoj Minko!" pozdravila jsem Minku, která radostí zařechtala. Nasypala jsem oves do kádě, napustila čistou vodu a dala jí to nejčervenější jablko, které jsem kdy viděla.
Když Minka dojedla, přinesla jsem čistící náčiní pro koně a začala jí pomalu rozčesávat hřívu.
,,Také bych chtěla mít koně jako jsi ty Minko" povzdechla jsem si a podívala se do jejích karamelových očí. Minka se na mě celou dobu jen spokojeně koukala a přežvykovala seno.
Vždy jsem si přála mít vlastního koně, ale mamka říká, že je to jen zbytečnost, která stojí hodně peněz. O zvířata se umím starat, ale ona mi prostě nevěří.
Najednou jsem uslyšela rozhovor dvou lidí z vedlejšího boxu.
,,Tohle je to čistokrevné hříbě na prodej?" zeptal se mladý mužský hlas.
,,Ano, je z čistokrevného rodu Mustangů" odpověděl starý mužský hlas.
,,Kolik za něj chcete? Nabízím 90 000 korun, ale ještě si to hříbě raději prohlédnu" řekl mladý hlas.
Rozhodla jsem se, že oba muže budu pozorovat přes malou mřížku u boxu.
Mladý muž si v boxu prohlížel hříbě, které mělo velmi světle hnědou srst a černou hřívu. Bylo tak zvláštní.
,,Cože?! Co má znamenat ten malý bílý flek pod krkem! To hříbě není čistokrevný mustang!" začal zvyšovat hlas mladý muž. Starý muž jen zrudl a nic neříkal.
,,A-Al-e já skutečně my-myslel že je čistokrevné" obhajoval se nejistým hlasem starý muž.
,,No jasně, chtěl jste mě okrást o tolik peněz!" dal si ruce v bok mladý muž. Starý muž neměl slov.
,,Víte co?! Obchod se ruší a to hříbě třeba zabijte, protože je naprosto k ničemu!" zakřičel naštvaně mladý muž a otevřel box aby mohl odejít.
,,Ach...asi má pravdu, je mi líto hochu, ale nejspíše tě budu muset utratit. Za lepší cenu tě stejně neprodám a peníze na ustájení už nemám." zašeptal starší muž a poškrábal se na zátylku.
Náhle jsem ucítila ruce, které mi zakryly oči. Okamžitě jsem se otočila a spatřila Kattynu, která se jen blbě smála.
,,Hej! Víš jak jsem se lekla?!" vyprskla jsem na ní a ona se smála ještě víc. Jen jsem uraženě protočila oči a vyplázla jazyk.
,,Tak co Minka?" zeptala se zvědavě Kate.
,,Je v pořádku, ale neuvěříš co jsem dneska slyšela!" Kate jen nadzvedla obočí a poslouchala mě. Vše, ohledně toho zvláštního hříběte a těch dvou chlapů jsem jí řekla.
,,A co když jsi poslouchala špatně?" přesvědčovala mě stále Kate.
,,Ne, opravdu přísahám! Dokonce jsem to viděla na vlastní oči!" dohadovala jsem se.
,,I kdyby, tak to není tvoje hříbě, a ty se do toho nemáš co plést." mávla rukou Kate a pokrčila ramena. Nechápavě jsem se na ní koukla a utelka jsem pryč ze stájí.
Myslela jsem si, že má Kate zvířata ráda...
Líbí se ti příběh? 👍
Chceš další část? 📖
Hlasování ⭐
Komentář 💭
Sledování 👁
Mě velice podpoří v mé tvorbě ❤
ČTEŠ
Věrný Kůň
AventureO jezdectví si nechala pouze zdát. Co když jednou zaslechne rozhovor, že se bude zabíjet nechtěné hříbě? Dokáže obyčejná dívka zachránit život koně? Může jí stěhování do města přinést velké problémy, které způsobí její největší nepřítel? Dozvíte se...