•25• Namyšlené holky

395 65 6
                                    

Je tu další slunečný den. Konkrétně je dneska 2. září a já jdu zase na střední školu. Tentokrát doufám, že nás učitelka nebude poučovat o školním řádu a ostatních zbytečných věcí.

Přišla jsem ke školní budově a rozhlédla se kolem. Bylo 7:45 a před školou byli žáci, takže jsem v pohodě stíhala.

Přišla jsem ke skříňkám a přezula si boty. Najednou se ke mě znovu nahrnul dav holek jako včera. Zase se mě ptaly na mou jezdeckou kariéru atd.

Po dlouhém rozhovoru jsem uslyšela zvonek a šla do třídy. Sedla jsem si do poslední lavice, kde už dávno seděla Lisa, která mě zase zabíjela pohledem.

Začala hodina a učitelka nám rozdávala učebnice a začala psát něco na tabuli.

,,Nenávidím tě Sheilo! K-kvůli tobě jsem přišla o všechny fanoušky! Kdybys jim neříkala ohledně té diskvalifikace v závodě tak..." šeptala naštvaně Lisa tak, abych to slyšela jenom já.

,,Ehm...Ehm. Nechcete jít před tabuli Liso Prinzsová a vypovídat se tady?" řekla důrazně učitelka a Lisa už byla zticha.

Jsem ráda, že o tom Lisy vyloučení z jezdeckého závodu ví už více lidí. Nemá si na co ztěžovat. Je to její problém.

Uběhla hodina a zvonek zazvonil na velkou přestávku. Chtěla jsem si vyndat z tašky svačinu, ale vzpomněla jsem si, že jí mám vlastně ve školní skříňce. Seběhla jsem schody dolů a šla k mé skříňce. V ten moment jsem uslyšela něčí hlasy za mými zády.

,,Ahoj! Ty jsi Sheila Pandabergová, viď? Nechtěla by jsi k nám do jezdecké party?" zeptaly se mě sborově dvě holky.

Jedna měla světle fialové vlasy a rovnátka. Ta druhá byla vysoká blondýna a za ní se krčila menší bruneta s brýlemi.

,,No...já nevím" řekla jsem nejistě a ony mě dále přemlouvaly.

,,Naše parta je na této škole velmi populární co se týče jezdectví a my chceme dalšího skvělého člena jako jsi ty...měli jsme tu včera ještě Lisu Prinzsovou, ale ta prý zfalšovala jezdecké závody a tak jsme jí z party vyloučily." řekla ta fialovovlasá holka a mě došlo, proč byla Lisa ve třídě tak naštvaná.

,,Jasně, proč ne?" řekla jsem usměvavě a holky se začaly radovat.

Zjistila jsem, že ta fialovovlasá holka udává prý "módní styl" a jmenuje se Lily, ta vysoká blondýna je "vůdce" party a říkají jí Ann [:En:] a ta malá bruneta s brýlemi se jmenuje Molly a je to nejchytřejší holka ze školy neboli "šprt".

Když jsem si s nimi povídala, tak mi přišlo, jakoby byly namyšlené, protože pořád mluvily jen o sobě a ostatní ze školy pomlouvaly v těch nejhorších způsobech. Byla to hrůza a jediná Molly moc nemluvila a na vše jen nejistě přikyvovala.

Procházely jsme se po škole a povídaly si. Jejich namyšlenost jsem už nevnímala a začaly mi přijít fajn. Dokonce i já jsem poprvé pomlouvala jednu holku z jiné třídy a byla to zábava.

Nikdy jsem do žádné party nezapadla a neměla jsem tolik kamarádek, a proto si musím tuhle populární partu držet a být stejně tak skvělá jako ony.

Líbí se ti příběh? 👍
Chceš další část? 📖
Hlasování ⭐
Komentář 💭
Sledování 👁
Mě velice podpoří v mé tvorbě ❤

Věrný KůňKde žijí příběhy. Začni objevovat