,,Vstáávat! Jede se do Silverway!" uslyšela jsem něčí hlas, který křičel přes celý můj pokoj.
,,Co jee?" zakňučela jsem rozespale a koukla se směrem ke dveří kde stála...Katty?
,,Notak Sheily vstávej, jedeš na závody! Musíš ještě vyčistit a osedlat Luckyho!" křikla nedočkavě a odhodila ze mě peřinu.
,,Co tu dělá..." chtěla jsem se jí zeptat, ale Kate mi skočila do řeči.
,,Tvoje mamka mě pustila dovnitř, ale to je jedno hlavně už vstaň" řekla a utekla do obýváku. Šla jsem se tedy upravit, obléct a nasnídat.
U snídaně mi mamka řekla že jede něco velmi důležitého vyřizovat do města a popřála mi hodně šťestí.
Nechápu, že je pro mamku důležitější nějaké vyřizování než moje závody. Zajímalo by mě, co tak důležitého vyřizuje.
Po snídani jsme šly s Kate ke stájím kde jsme vyčistily a osedlaly Luckyho. Vyvedly jsme Luckyho před stáj a čekaly na paní Turnovou. V dáli jsme zahlédly stříbrné auto s koňským přepravníkem.
,,To je ona!" zvolala Katty a nasedly jsme do auta paní Turnové.
Cesta trvala sice hodinu než jsme přijely na místo, ale stálo to za to. Vystoupily jsme z auta a rozhlížely se kolem. Všude bylo spoustu aut, lidí, koní, balónků, praporů a před námi obrovská hala, kde se závody konaly.
Vešly jsme do jezdecké haly, kde bylo spoustu závodníků a fanoušků na tribunách.
,,Jste paní Pandabergová?" oslovil mě mladý vysoký muž.
,,Ano, to jsem já" přikývla jsem.
,,Skvěle, můžete si jít do stájí vedle jezdecké haly uložit koně do boxu aby se neunavil, protože budete závodit za půl hodiny a jste 49 z 50 jezdkyň." vysvětlil a ukázal nám stáje.
Vešly jsme s Kate do místní stáje a nestačily se divit. Stáj byla obrovská a luxusní. Bylo tam spoustu jezdců, kteří čistili a upravovali své koně. Po chvíli jsme našly box se zlatým nápisem Shelia Pandaberg - Hřebec Lucky č. 49.
Vešla jsem s Luckym do boxu a zavřela za námi dveře.
,,Sheily? Já jdu na záchod a paní Turnová teď mluví v hale s pořadatelem závodů" řekla rychle Kate a utíkala na toaletu. Mezitím jsem hladila Luckyho po hlavičce.
,,Óóó...To je tááák sladký" řekl ironicky nějaký povědomý hlas. Otočila jsem se a uviděla blondýnu Lisu jak stojí před Luckyho boxem.
,,Snad si nemyslíš že vyhraješ Shermíno!" řekla pobaveně.
,,Jmenuju se Sheila! A před třemi měsíci jsem v soutěži v Marleywood vyhrála 3. a ty 9. místo, jak si dobře pamatuju, takže laskavě nemachruj!" naštvaně jsem jí odpověděla.
,,To je ale minulost...a dneska vyhraju já a né nějakej ufňukanej koníček a rozmazlená holka!" zasmála se a hodila po mně malý kamínek, který se mi odrazil od jezdecké helmy.
Chtěla jsem jí něco říct, ale Lucky se nekontrolovatelně naštval a směrem k jejímu hnusnýmu ksichtu silně zařechtal.
,,Áááááá!!!" zaječela Lisa a spadla zadkem na zem. Všichni jezdci i koně na nás jen udiveně koukali a nastalo trapné ticho.
Líbí se ti příběh? 👍
Chceš další část? 📖
Hlasování ⭐
Komentář 💭
Sledování 👁
Mě velice podpoří v mé tvorbě ❤
ČTEŠ
Věrný Kůň
AdventureO jezdectví si nechala pouze zdát. Co když jednou zaslechne rozhovor, že se bude zabíjet nechtěné hříbě? Dokáže obyčejná dívka zachránit život koně? Může jí stěhování do města přinést velké problémy, které způsobí její největší nepřítel? Dozvíte se...