Part 4

207 11 0
                                    

Къщата на Найл беше огромна,не че не го очаквах и естествено в най-скъпия и объркващ квартал в Лондон, където щях да се изгубя най-малко три пъти.

- Здравей ти сигурна си фалшивото гадже на Найл. – отвори ми едно момче. Луй мисля, бегло четох някои неща за момчетата като цяло, но все пак се бърках.

- Да. – отговорих и момчето се усмихна по-широка.

- Е аз съм Луй. – каза като ми направи знак да вляза и после ме прегърна. Странен начин да се запознаеш с някой.

- Ще уплашиш момичето. – провика се друго момче.

- Млъквай Лиам. – провика се Луй. – И моята приятелка също е Ели. – каза и му се усмихнах. Запознах се и с четиримата, най-много си говорих с Лиам и Луй, понякога и Хари се намесваше, но Найл и Зейн си стояха един до друг и си говореха за свои си неща. Плана за вечерта беше „гаджето ми да ме запознае с приятелите си“, но вместо това стоях на дивана притисната между Луй и Лиам, поне с тях си говорех. Жалко, че и двамата си имаха приятелки иначе с радост бих приела да се преструвам за гадже на някой от тях, отколкото на Найл, който имах чувството, че ме ненавижда.

- Найл, снимката. – Лиам прекъсна разговора между Найл и Зейн. И двамата погледнаха неразбиращо, а после на Найл му просветна.Луй и Лиам станаха и Найл седна до мен.

- Ела малко по-близо до мен. – каза грубо, а аз малко се помръднах. – Още. – каза и аз пак се мръднах към него. Той уви ръка на раменете ми, с което още ме доближи до него.

- Посближете се малко де уж сте влюбени, хайде да усетя любовта. – засмя се Луй. Найл изпуфка и ръката му се спусна на кръста ми вече плътно долепяйки ме до него.

- Ел гушни се в него. – каза ми Лиам. Реших да се държа по-зряло от Найл и да не правя фасони. Направих както Лиам ми каза и той ни снима.

- Готово. – още щом смъкна телефона си Найл се отдели от мен като попарен с вряла вода. И двамата се свихме в краищата на дивана. Лиам уж случайно щеше да качи снимката в туитъра си. Аз пак продължих да си говоря с Луй, който ми помагаше да подтисна чувството че съм нежелана.

- Аз ще изляза да изпуша една цигара. – информирах Луй и излязох в задния двор. Тъкмо я запалих и чух шум зад мен и Зейн дойде до мен също с цигара в ръка.

- Хмм лош навик. – каза, а аз се засмях.

- Знам, но все пак. – отговорих и той също се подсмихна.

Just the way you are ♥Where stories live. Discover now