Part 18

188 8 0
                                    

Elizabeth’s POV

- Чакай, чакай, чакай. – казах бързо повдигайки се на лакти. – Наистина ме объркваш като го правиш. Първо ме мразиш после това и... – започнах, но той сложи пръст на устните ми за да замълча.

- Добре и на двамата ни е кристално ясно, че не се харесваме, но това не ни пречи да си доставяме удоволствие. – каза поставяйки малки целувки по врата ми. Независимо, че с всяка целувка думите му ми се струваха все по-примамливи намерих сили да проговоря.

- М.мисля, че така само ще влошим и без това лошите ни взаимоотношения. – едвам успях да кажа, а Найл повдигна глава и ме погледна.

- Нищо няма да се влоши защото каквото се случи тук, си остава тук и не се говори за него. – каза и погали с една ръка дясната ми буза и цялото ми тяло потръпна, още няколко целувки и предложението му беше прието от моя страна и изобщо не ми пукаше. Вероятно Найл беше прав и единственото хубаво нещо, което можехме да направим един за друг беше това. Засмуках леко мястото под ухото му и той изстена тихо, пъхнах ръцете си под тениската му и тялото му веднага се стегна и последва нов този път по-силен стон. Усмихнах се доволна от себе си и продължих надоло по тялото му.

- М.м.може л..ли малко по-бързо? – предложи Найл и аз повдигнах глава и му се усихнах след което продължих пак в същото темпо, но нещо в мен трепна и се спрях точно преди да разкопчая дънките му и се отдръпнах от него.  – Какво стана? – попита Найл оглеждайки се наоколо сякаш за да види причината за рязката промяна в поведението ми.

- Не мога. – казах птбягвайки погледа му.

- Какво? – попита. Въздъхнах и се обърнах към него.

- Няма ти да ми плащаш и аз да спя с теб, не съм такава.  – изтъкнах гордо, а Найл изпъшка хвана китките ми и ме дръпна към него.

- Вадиш думите ми от контекста. Изобщо не съм си и помислял, че ще схванеш нещо такова или че могат да значат нещо такова. – каза сериозно. – Това, което имах в предвид беше, че можем да уползотворим времето си заедно по-друг доста по-приятен начин от вечните ни кавги. – допълни целувайки врата ми. Тялото ми започна да се отпуска и Найл не пропусна да се възползва преобръщайки ме под неговото тяло.

- Чакай. Имам условие. – казах слагайки ръце на гърдите му за да го отдалеча от себе си.

Just the way you are ♥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora