Part 22

186 9 0
                                    

Два дни по-късно

Niall’s POV

- Не мога така повече! Няма да търпя това! Няма да търпя теб! Това е края и не се опитвай да ме спреш! – извика Лана гневно срещу мен. Лана и нейните кризи, трябваше ли да ми пука или да ме трогне? Вероятно да, но ми бяха до болка ясни. Тя свиваше на топка дрехите си и ги хвърляше в куфара след което го затвори и излезе от стаята. – Закарай ме до летището кретен такъв. – заповяда ми и отново влетя в стаята. Засмях се и станах от леглото.

- О никъде няма да ходиш. – казах и я прегърнах. Само това й трябваше за да се обърне и да ме целуне и ръцете й да започна да шарят по тялото ми. Скоро ми омръзна от всичките тези „пред секс“ игрички и я дръпнах към леглото.

***

- Чакай не мога да си намеря сутиена. – измрънка Лана, а аз нервничех на вратата защото щяхме да си изпуснем полета.

- О майната му на сутиена ти. – казах и тя ме изгледа шокирано.

- Хората ще ме зяпат. Нима искаш други да виждат гърдите ми? – попита. Сякаш не са? И след собствения ми ироничен въпрос се сетих за коментарите на Елизабет относно Лана. На летището в Лондон с Лана се разделихме за да не ни видят заедно и колкото и да се надявах да не бъда посрещнат от пищящи момичета. И слава Богу, че беше Пол, с него се чувствах по-сигурен. Колкото и да обичам феновете, на моменти се плаша, десетки ръце те опипват, хора те дърпат, минават пред теб за да се снимат, пищят името ти, а факта, че имам сколност към клаустрофобия не беше в мой ущърб.

- Е как мина? – попита Пол щом се качихме в колата.

- Кое как мина? Празниците ли? Добре, мама не спря да готви, починах си. При теб как беше? – започнах да бърборя и Пол въздъхна. Понякога много ми се ядосваше защото не млъквах и не веднъж се заканваше да ме зареже някъде.

- Толкова ми липсваше непрестанното ти бърборене. И ти освен да си почиваш и да чакаш Маура да наготви друго не правиш. И при нас мина добре. – отговори Пол.

- Ооо липсвал съм ти. – казах и го прегърнах.

- Шофирам Найл. – смъмри ме и се отдръпнах.

- Исках да питам как мина с Елизабет? – попита. Завъртях очи така и не разбрах защо Пол също защитава Елизабет толкова. В смисъл тя е дразнеща и саркастична и те вбесява и… не го разбирах, просто не го разбирах.

Just the way you are ♥Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang