Niall’s POV
- Ооооо какви сте сладуриииии. – Хари не спираше да ми се подиграва за Елизабет. Снимките ни от вчера бяха навсякъде, феновете бяха луднали и всичко се развиваше прекрасно според Пол и мениджърите, а според мен беше кошмар като добавим четиримата идиота, чиито подигравки не секваха.
- Добрее, добре момчета достатъчно се смяхме на гърба на Найл стига вече. – защити ме Лиам. О най-сетне някой нормален. – Пазете си силите за те първа идващите срещи. – добави и момчетата отново се засмяха.
- Ха, ха, ха колко зряло Лиам, колко зряло. – казах кисело, а Луй дойде и ме разроши.
- О не се цупи знаеш, че ние така си се дракаме. – каза Луй, а аз ги изгледах сърдито всички до един. Директните подигравки спряха, но имаше кикотения, посръчквания, плезения и още куп детинщини с които само да ме дразнят. И за капак бях посрещнат от странно щастливата Елизабет подскачаща наоколо в някакъв широк плетен пуловер същия цвят като косата й разкриващ половината й рамо, дънки и нелепи чехли мечета.
- Пак ли се тъпка със захар? – попитах все още оглеждайки жълтата подскачаща топка.
- Не, просто съм радостна. – каза и се ухили показвайки лявата си тръпчинка.
- Радостта ти ме плаши. – измърморих и се настаних удобно на дивана. Елизабет не ми обърна внимание и продължи да си тананика нещо и да подскача наоколо. – Знаеш ли не се притеснявай за мен. – измърморих.
- Добре Найл какво ти има? – въздъхна и седна до мен.
- Първо съм гладен. Второ момчетата днес бяха в настроение да ме дразнят. Трето радостта ти е плашеща както споменах. – казах намеквайки й да ми сготви нещо, но уви.
- Не знам какво да ти кажа Найл, освен, че знаеш къде се намира хладилника. А и тази вечер заминавам имам ревю. – каза последното изречение весело, а аз завъртях очи. Не си правих труда да я разпитвам, беше ми все тая. С нея или без нея пак щях да съм в кисело настроение. Разбрах се с Хари да спя у тях, докато майсторите си свършат работата вкъщи. Пол ме принуди да изпратя „любимата си“ до летището.
∞∞∞
- Е какво е чувството да си обвързан? – продължи да ми се смее Хари.
- Ха ха ха, давай Харолд смей ми се. – измрънках недоволно.
- О живни малко де. Утре отиваме в Ню Йорк, вдруги ден ще пеем около най-секси жените в целия свят. Нека това да те мотивира. – потупа ме по рамото, ухилен до уши. Щом с Хари разбрахме, че ще пеем на ревюто на Victoria’s Secret започнахме да броим дните, а след проблемите ми относно личния ми живот, и проблемите на Хари и неговия личен живот съвсем забравихме.