Найл с лекота избегна удара на обувките ми и се засмя звучно, а аз го гледах с неразбирание.
- Какво по дяволите правиш тук и как мамка му влезе? – сопнах му се. Главата ми просто не го побираше.
- В къщи има ремонт и си викам защо да не взема да отседна при гаджето си. А и не си кой знае колко изобретателна в криенето на ключа. Саксията наистина ли? – каза спокойно.
- Тогава върви при гаджето си. – натъртих на последната дума.
- Е нали дойдох. – каза сякаш беше очевидно, а аз завъртях очи.
- Найл върви при Лана или където искаш, просто ми се разкарай от погледа. – казах сърдито и тръгнах да се качвам по стъпалата стиснала силно парапета.
- Няма начин, нали работиш за мен така, че не е проблем пък и трябва да засилим слуховете за връзката ни. – и започна да говори ли да говори.
- Моля те млъкни. – казах и той млъкна и ми се ухили насреща. И я чакай той от самото начало ли беше почти гол? – И се облечи. – допълних.
- Нееее, спя по боксерки така ми е удобно. – каза и ми подаде ръка, а понеже нямах друг избор приех помощта му.
- Трябваше да ме вземеш с теб щом ще се пие, вече да го знаеш. Сама ли живееш? А да знаеш май се настаних в стаята ти. – и отново започна да дърдори.
- Хубаво, да живея сама родителите ми починаха, леля ми ми е настойник, но си живея тук сама, имай късмета да си в стаята ми и ще излетиш през прозореца и нали не си говорехме, а дрънкането ти не секва. – казах като се качихме.
- Съжалявам не знаех за родителите ти. И добре де малко ми е трудно да не говоря пък и явно доста време ще трябва да сме заедно така, че просто трябваше да го преглътна. – каза и аз въздъхнах. Отидох до стаята си и каква изненада той точно нея да си избере.
- Найл изчезни ми от стаята, моментално. – казах докато търсех ципа на роклята си.
- Тук ми е удобно и ще си имаме разговори относно излизането ти сама по клубовете с толкова къси рокли. – отбеляза и аз се обърнах към него. Беше си се излегнал спокойно на леглото с ръце зад врата.
- Найл не ти се меся как да се обличаш и с кой да излизаш, не го прави и ти. – предупредих го докато извадих тениската си за спане и чифт къси панталонки и отидох в банята да се изкъпя и да се облека. Найл беше заспал, аз вече бях малко по-трезва, но се примирих и се пъхнах под завивките сритвайки го да се посгъсти малко, жалко че не оказа никакъв ефект.