Žiaci si posadali do lavíc a čakali na profesora, ktorý im dal nechcenú triednickú hodinu. Dvere sa otvorili a ich nový profesor sa postavil pred katedru. „Dúfam, že ste tu všetci," začal. „Nechcem zdržovať z normálneho vyučovania tak som spravil túto bonusovú hodinu, kde sa vás ja budem pýtať, a tak isto aj naopak. Pýtajte sa ma všetko čo chcete vedieť," odrecitoval monológ akoby ho mal nacvičený. Prvá ruka, ktorá sa zdvihla bola malej dievčiny s pehavou tvárou a ryšavými vlasmi.
„Slečna?..." nechal otázku visieť v zdvorilostnej otázke.
„Filipková," odpovedala pohotovo. „Prečo ste sa dali vydali práve na cestu učiteľa?"
„Robí mi radosť pracovať s mladými a predávať im moje vedomosti. Či už ohľadom školy alebo aj... iné," zasmial sa a všetci čo to pochopili s ním. Ďalšia otázka prišla zo zadnej lavice v strede od našej obľúbenej Tóthovej: „Ste zadaný?" nad otázkou sa zasmial nie len profesor ale aj pár žiakov, ktorí veľmi dobre poznali Lindy a vedeli prečo sa to pýtala.
„Trošku osobná otázka nie?" hravo podpichol študentku.
„Povedali ste 'pýtajte sa čo chcete, alebo niečo v tom zmysle'," argumentovala.
„Ste veľmi pozorná, slečna. Na vašu otázku, áno som šťastne zadaný už pár rokov," usmial sa blondiak nad predstavou jeho milého.
„Prečo práve táto škola tu, keď ako ste povedali, pochádzate z Mullingaru?" chcel vedieť brunet s čokoládovo hnedými očami.
„Pýta sa?" profesor pozdvihol jedno obočie ako to urobil vtedy u neho v kabinete.
„Kristián Filipko," odvetil mladík.
„Súrodenci?" ukázal na dievčinu, ktorá mu položila prvú otázku a obaja prikývli. „narodil som sa tam a mamku mám Slovenku takže rozumiem obom skvelo obom jazykom. Chcel som spoznať rodnú krajinu mojej mami a k tomu rád cestujem a Írsko, hoc ho milujem, som už videl celé tak sa posúvam ďalej," prívetivo sa usmial.
„Čo si myslíte o homosexuáloch?" opýtal sa chlapec s obviazanou nohou potichu, že ho ledva bolo počuť.
„Podporujem GLBTC všetkými desiatimi," povedal stále usmievajúc sa profesor.
„Ako vyzerá vaša priateľka?" znovu sa opýtala Lindy, ktorá začala premýšľať o tom, že asi jedného mladého profesora nedostane – a to sa jej vôbec nepáčilo.
„Tak hneď na začiatok aby sme si to ujasnili nie je to ona ale on. Aby som vás ušetril zbytočných otázok som bisexuál," uviedol a pravú mieru muž dúfajúc premýšľať už o tom, že to nepohorší triedu, alebo ešte horšie, nech ho kvôli tomu nevyhodia. „Je vysoký, svalnatý, má tie najkrajšie hnedé oči na svete, je brunet a má plno tetovaní," zasnil sa nad mužom, ktorý na neho nedočkavo čakal doma.
Otázkami pokračovala skoro celá hodina, no keď sa blížil koniec učiteľov pohľad zvážnel. „Chcel by som ešte jednu vec oznámiť. Rád by som poukázal na to, že tu máme jedného výnimočne nadaného chlapca, ktorý má vynikajúce známky, skvelý prospech a aj správanie. Rozprával som sa s mojím dlhoročným priateľom, ktorý na to pristúpil a taktiež aj katedra školy. Zhodli sme sa, že usilovnosť by mala byť odmenená. Tento chlapec bude mať možnosť stráviť zajtra celý deň – áno je ospravedlnený z vyučovania – s nikým iným ako samotným najlepším doktorom nie len v strednej Európe, no jeho meno je známe po celom svete. Samuel Blažej," pozrel sa na mladíka, „ty máš tú možnosť stráviť deň so samotným Marcelom Szabom."
_______________________________________________
Ahojda :P
Dúfam, že sa vám časť páčila
Čo myslíte aký bude Szabo?
Vaša saynm
YOU ARE READING
Chudobný syn milionárky
Teen FictionChudoba. Neobľúbenosť. Odstrkovanie. Človek sa má chuť opýtať čo môže byť horšie pre mladého chlapca? Smrť rodiča, ktorá jeho život obráti o sto osemdesiat stupňov. Story by: _saynm Cover by: -jakayla- #183 v teen fiction (25.05.2017) #150 v te...