18. časť

30 1 0
                                    

Ešte ten deň, kedy prileteli oznámili, že si kúpili vilu naproti ich. Jazmína aj dievčatá o tom, samozrejme, vedeli, ale nič netušiaci Samuel na nich vypúlil oči akoby práve povedali, že sa cestou streli s mimozemšťanmi, ktorí ich zobrali na prechádzku medzi dimenziami. Po pár minútovej hádke, ktorá sa skladala zo Samuelovej vety „to nemyslíte vážne!" a zborovej odpovede mužov „ale áno" Samo začal šťastím plakať a objímať všetkých dookola, načo si vyslúžil nechápavé pohľady ľudí sediacich okolo. Ale povedzme si pravdu... v štvorhviezdičkovej reštaurácii začne niekto z ničoho nič plakať a objímať ostatných... nepozerali by ste sa aj vy divne? Neverím ak je vaša odpoveď nie.

Postupom času sa Jaroslav a Matthew rozišli v pokoji bez hádok, lebo obe strany cítili, že im to už dlhší čas neklapalo ako malo. Ostali dobrými kamarátmi, hoc spolu už netrávili spolu toľko času. Mattovi padla do oka tmavovlasá kráska, ktorej dlhé vlasy sa zatáčali do jemných vĺn. Demetria bola kráska ako z rozprávky. Aj do koča aj do voza. Po pár rokoch otehotnela a s Matúšom nažívajú šťastne.

A čo sa stalo so Samuelom a Marcelom? Párkrát boli spolu na rande. Navzájom cítili k sebe veľkú náklonnosť. Obaja sú spokojní so svojimi životmi. Užívajú si barcelonské pláže a teplé počasie. Niekoľkokrát spolu boli aj na dovolenkách v zahraničí.

Hoc by som vám veľmi rada prezradila ako to s nimi potom všetkom dopadlo - môjmu oku ostali ich osudy neodkryté, tak ako Hazel Grace a Augustovi Watersovi osudy škrečka Sizyfa, Anninej mami a holandského obchodníka s tulipánmi.

Chudobný syn milionárkyWhere stories live. Discover now