POV Jimin
Jungkook ke mě domů vtrhl v šest ráno a v tu chvíli když mě tahal z postele mi došlo, že nebyl nejlepší nápad říkat mu, kde jsou náhradní klíče od mého bytu. Nakonec mě teda dostal z mého teplého úkrytu a mezitím, co jsem se sprchoval se mi pokusil udělat tousty k snídani, jenže s jeho kuchařským uměním je spálil a když jsem si je chtěl udělat sám, začal na mě křičet, že nemáme tolik času. Vypadal, jako že po mě každou chvíli skočí a já se mu ani nepokoušel naznačovat, kdo je tu ten starší a ke komu má mít respekt.
Takže, momentálně se nacházíme na cestě na nějaké tábořiště. Nevím přesně, jak se to místo jmenuje, protože mi to Kookie odmítá říct a celkem se divím, že mi nechtěl zavázat oči a dát na hlavu pytel, abych neviděl na cestu, podle toho jak se dnes chová.
"Kookie, už tam alespoň budeme?" Naléhal jsem.
Neodpovídal a dál řídil. Otočil na mě hlavu jen, když mu zazvonil telefon ohlašujíc příchozí zprávu.
"Hyung, můžeš to pro mě prosím přečíst?" Zeptal se a já nechápavě kývl na souhlas, protože tohle bylo za celou cestu to nejmilejší, co mi zatím řekl.
Máte jednu nepřečtenou zprávu od uživatele Taehyungie.
"Taehyungie💜: Kde jste? Sice si pro Jimina jel o hodinu dřív ale to my tu čekáme na vás! Yoongimu není dobře z té dlouhé cesty a Taehyung se snaží postavit stan. Zatím zlomil jednu tyč. Omlouvám se, můj mobil nemá signál, Jin-hyung." Přečetl jsem mu to nahlas a podíval se na něj.
Počkat.
Přečetl jsem právě Yoongi?
"Napiš mu, že jsme skoro tam," O trošku přidal na rychlosti.
"Y-Yoongi? Přečetp jsem to správně? Yoongi tam bude taky?" Zeptal jsem se a viděl jsem, jak Jungkook nervózně svírá volant. "Kook! Proč si mi to neřekl! Nemůžu tam jít jestli tam bude Yoongi, okamžitě mi zastav, chci vystoupit!" Vystřelil jsem na jeden nádech a už jsem si odepínal pás. Začínal jsem opravdu dost panikařit.
Nemůžu se setkat s Yoongim, na to ještě nejsem psychicky ani fyzicky připravený. Prostě nemůžu. Ať jsme kde jsme, ať mi tady okamžitě zastaví protože já jdu na autobus!
"Promiň, Jiminnie." Zašeptal. "Vím, že máš rád Yoongiho už dlouhou dobu a je to něco, v čem tě nemůžu tak moc podporovat, protože jste oba stejného pohlaví.. ale.. to co se snažím říct... no... jsi můj kamarád a chci, aby si byl šťastný a když to neuděláš ty, tak tomu pomůžu, protože si jako moje rodina, hyung." Malinko se usmál a na moment se na mě podíval.
"Ale měl si mi to říct!" Argumentoval jsem.
"Kdybych ti to řekl, tak zůstaneš doma"
"Jo.. asi máš pravdu"
"Mianhae, Jiminnie-hyung"
Hello
DDDDDNA
ČTEŠ
User [myg+pjm]
FanfictionUser: Fotku za fotku. Co ty na to? SugaGenius: aby sis měl nad čím leštit výfuk? ne dík -yoonmin -texting -fluff Začátek 4.8. 2017 Konec 21.1. 2018 22.2. 18 #123