JIMIN POV
Když jsme s Jungkookem dorazili na místo, Taehyung a ostatní se už snažili přijít na to, jak postavit stan s chybějící tyčkou, kterou Tae zlomil. Zaparkovali jsme auto vedle jejich a já zůstal sedět uvnitř. Sice jsem Yoongiho ještě neviděl, ale rozhodně jsem to nechtěl měnit.
Až Yoongi zjistí, že tu jsem, co když mě nebude mít rád? Třeba se se mnou přestane bavit nebo mě bude úplně ignorovat. Chtěl jsem tu v autě zůstat. Nejlíp dokonce tohohle ulítlého meetingu. Nikdy jsem Yoongimu neměl psát a bylo by to v pohodě. Byl by to pořád jen můj tajný crush.
Z mého přemýšlení mě vyrušilo zaklepání na okýnko a následné otevření dveří. Byl to jen Taehyung, ale hned mě chytil za zápěstí a násilím vytáhl ven, kde mě pevně objal. Divím se, že když mě pustil, tak že jsem dýchal, protože jeho stisk byl fakt pevný.
"Jiminnie!" Vykřikl a já ho propálil svým pohledem. Hned mu úsměv z tváře zmizel a taky se na mě zamračil. "S tebou není žádná zábava!" Řekl.
Kook, který se za ním objevil, se mu pověsil kolem krku. "Hyung, spíš ve stanu s Yoongim," kývl směrem k čersvě postaveným stanům. Viděl jsem Jina, jak je obchází a kontroluje, ale Yoongiho jsem ještě nikde neviděl. Díky čemuž se mi ulevilo. Prozatím.
"A-le... nemůžu spát s vámi?"
"S námi spí Jin," odpověděl Kook suše stále pověšený okolo Taeho krku a ten měl svojí ruku mírně nad jeho pasem.
"To mi děláte schválně," odsekl jsem. "Kde je vůbec Yoongi?" Zeptal jsem se ze zvědavosti a snažil se zakrýt svou nervozitu.
"Bylo mu zle, tak se šel asi někam pro-"
"Hledáte mě?" Ozvalo se chladně za mnou, až jsem z toho nadskočil.
"Á! Tady je," usmál se Tae. "tak za chvíli přijďte za námi ke stanům." Rozšířil svůj úsměv a chytil Jungkooka za ruku a nemotorně se s ním otočil k odchodu.
"Taehyung se nezmínil, že tu bude někdo další," zasyčel Yoongi, až mě zamrazilo na zádech.
"j..jo.. nápodobně," třásl se mi hlas. Pravděpodobně strachem. Nebo nervozitou.
Co když mu to Taehyung řekl nebo co když pozná můj hlas?
"Tebe sem přivezl Jungkook, že jo?"
V krku jsem měl knedlík, takže jsem jen kývl hlavou na znamení souhlasu.
"A já si říkal, kde je," zamumlal si pro sebe a pak se mi podíval přímo do očí. "Mimochodem, jsem Yoongi,"
"J-jo" proč sakra koktám! A nic horšího mě už napadnout nemohlo? Jen jo? Jsi opravdu génius Jimine.
"Jo?" Zopakoval mým tónem a zasmál se. "Ty jsi teda..?"
"Já?" Uklidni se. Uklidni se. Klid. Nádech výdech.
"Ano, ty,"
Spoustu lidí se jmenuje stejně, jako já. Nádech výdech.
"Jsem Jimin," vypadlo ze mě. Né, to jsem nechtěl. Měl jsem si vymyslet jiné jméno.
Fakt chytrý Jimine, ty víš jak lhát.
----
DNA... Nemam slov. XD
ČTEŠ
User [myg+pjm]
FanfictionUser: Fotku za fotku. Co ty na to? SugaGenius: aby sis měl nad čím leštit výfuk? ne dík -yoonmin -texting -fluff Začátek 4.8. 2017 Konec 21.1. 2018 22.2. 18 #123