Hned, jak mi zazvonil mobil, hovor jsem přijal a dal reproduktory nahlasito. Pak jsem ho opatrně položil před sebe na peřinu.
"Ehm, sex po telefonu jsem nikdy neměl." Zamumlal jsem.
Z druhé strany se ozvalo uchechtnutí a z jeho dokonalého hlasu mi přejel mráz po zádech.
"To už není můj problém, babyboy" Řekl v klidu a já uslyšel zašustění a po chvíli následné vzdechy.
"C-co děláš?" Zeptal jsem, i přes to, že mi to bylo dokonale jasné. Pravděpodobně měl teď ruku v kalhotech a špatné na tom bylo to, že mě to hrozně vzrušovalo i přesto, že jsem ho neviděl.
"Co myslíš?" Znovu se zasmál a několikrát nahlas zavzdychal.
"N-no..." Vydechl jsem a pomalu jsem začal cítit, jak mi to tam dole, nebezpečně brní a pomalu se můj kamarád staví do pozoru. Těžce se mi dýchalo a já tu jen tak seděl, neschopný jakého koliv pohybu. "Gi.." vydechl jsem a zavíral oči přitom, jak jsem se začal pomalu dotýkat přes prádlo sám sebe.
"Svlékni se," Řekl najednou, čímž mě vrátil zpátky do reality.
"S-svléknout se?" Zopakoval jsem.
"Jo, svlékni se."
"D-dobře," Znova jsem zakoktal a pomalu si svlékl kalhoty od pyžama.
Co mě to zase napadlo, zítra ráno mě Yoongi zabije.
"Dotkni se s-sám sebe," přeskočil mu hlas, jak se snažil zadržovat vzdechy. "A-a přitom si představuj, že jsem to já, kdo se tě dotýká,"
Souhlasně jsem zabručel a rukou si pohladil svůj penis a začal jsem rukou hýbat v pravidelném rytmu, který jsem postupně zrychloval.
Yoongi už musel být blízko a vůbec neměl potřebu své potěšení skrývat. Dohánělo mě to k šílenství.
Rychle jsem rukou pohyboval a oba jsme dost nahlas vzdychali.
"Hyung!" Vykřikl jsem, když to přišlo a udělal se. Chvíli jsem to rozdýchával, než mi došlo, že na druhé straně je hrobové ticho. "Gi?" Zeptal jsem a přitom se pomalu sbíral na nohy z postele. Myslel jsem, že tohle ještě není konec, ale podle Yoongiho asi je.
Z druhé strany jsem občas zaslechl jeho klidné nádechy a výdechy a proto jsem usoudil, že asi usnul a ukončil jsem hovor. Za tohle mě Yoongi ráno zabije a proto jsem ještě v panice smazal všechny zprávy, co jsem mu poslal.
Ale nemůžu říct, že jsem si to neužil.
Pokračování, jo jasně já vim, nic moc no 😅😂 nevadí
Jsem v tom špatná, haha, ale dalo mi práci to napsat
ČTEŠ
User [myg+pjm]
FanfictionUser: Fotku za fotku. Co ty na to? SugaGenius: aby sis měl nad čím leštit výfuk? ne dík -yoonmin -texting -fluff Začátek 4.8. 2017 Konec 21.1. 2018 22.2. 18 #123