34 - den dvacátý sedmý

4.4K 392 43
                                    

Byli jsme už ve městě a mířili k Yoongimu, když Jin začal vyprávět vtipy. Některé byly fakt dobré, ale s některými zkazil celou atmosféru. Yoongi byl odpoutaný a ležel na mých stehnech. Nevadilo mi to. Spíš jsem si to užíval a už jsem nebyl tak napjatý, jako před tím.

"Vždycky-" snažil se vymáčknout Jin, mezi jeho atypickým záchvatem smíchu. "vždycky když jsem smutný, podívám se na svou blood donor ID. Protože tam je napsáno B-positivní"

(kdyby vám to nedocházelo "BÍ positivní" = B Possitive = buď positivní. Je to joke přeloženej z aj xD)

Nebylo to tak moc vtipné, ale i tak jsme se s Jinem začali oba smát na celé auto. Yoongi na mých stehnech sebou trhl a mírně se zamračil.

"Můžete být ticho? Bolí mě hlava, jestli jste zapomněli." Zabručel Yoongi, zavrtěl se a my oba ztichli.

"Jo jasně, promiň, Yoongi." Zamumlal Jin po chvíli. "Už tam skoro budeme." Dodal suše.

Yoongi jen zamručel, přetočil se na druhou stranu a otevřel oči. V tu chvíli se naše pohledy znova setkaly, ale on hned oči zavřel a náš pohled rozpojil. Po slepu nahmatal mojí ruku a položil si ji do vlasů.

"Drbkat" zamumlal vyčerpaně.

"D-dobře." Zakoktal jsem se a nemohl uvěřit vlastním uším. Pomalinku jsem ho začal lehce drbat ve vlasech a nespouštěl z něho oči.

Zase nastalo nekonečné ticho.

Yoongiho jsme vyložili u něj doma a pomohli mu s věcmi do 12. patra k jeho bytu, kde jsme se rozloučili. Pak jsme se vrátili zpátky k autu a Jin mě odvezl domů a cestou jsme se zastavili na burger.

...

Why u gonna be so rudeee


Druhý díl za den protože nmz xD

User [myg+pjm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat