32 - den dvacátý sedmý

4.8K 393 28
                                    

"Mine, vstávej Mine. A ty taky Yoongi! Notak kluci, je 10 hodin musíme ject!" Začal mě pomalu probírat Taehyungův, obzvlášt po ránu, hluboký hlas a oba nás chytl za jednu ruku, šoupajíc nás s Gim po zemi.

"Když tě vidím mám chuť praštit hlavou do zdi, protože seš zatraceně otravej!" Zakřičel Yoongi vztekle na Taeho a já otevřel oči.

"Zabalte stan a Jimine ty si ven tričko nebo na sebe něco hoď, venku zase prší a pak nám kdyžtak pomocte s tím naším. Jungkook má kocovinu nebo co, takže je naprosto k ničemu a nechci, aby Taehyung zlomil něco dalšího, takže je taky k ničemu." řekl Jin, hned co sem vešel.

Všechny jejich požadavky jsem jim odkýval a začal se postupně probouzet a hledat něco na sebe. Než jsem se oblékl, Yoongi zatím vynosil naše věci a spacáky do auta a zrovna v tu chvíli vytáhl nějakou důležitou tyčku a stan na mě spadl. Naštěstí to byla jen ta látka, takže mi neublížila, ale zůstal jsem sedět na místě.

"Wuaaa pomoc!" Zakřičel jsem, když kolem mě Yoongi jen zmateně chodil. "Hyung! Sundej to ze mě!" Postupně to nakonec nadzvedl a já uviděl východ, kudy jsem taky vylezl a uviděl Taehyunga a Jungkooka, co vypadal, jako pro propařené noci, jak se tlemí naší situaci. Dík za pomoc.

Nevšímajíc si jich jsem si stoupl na nohy a pomohl Yoongimu sklidit náš stan, který jsme společně šoupli do Taeho auta.

Mezitím, co jsem si Yoongiho prohlížel, když skládal stan do auta, přišlo mi, že taky nevypadá vůbec dobře. Ale i tak dělá víc, než Jungkook a Taehyung dohromady.

"Není ti špatně, hyung? Včera si toho taky dost vypil." Zeptal jsem se starostlivě a zabouchl kufr, když jsem uviděl, že to tam všechno doskládal.

Yoongi jen zavrtěl hlavou "Jo a ráno ti pořád chodili nějaký zprávy" dodal a odešel za klukama.

"Co? Zprávy?" Zamumlal jsem si pro sebe a v kapsách našel mobil. Když jsem uviděl, že mi napsal on, jen jsem povzdechl.

SugaGenius: hej

SugaGenius: neignoruj mě

SugaGenius: fajn jdu spát. příště si najdi někoho jinýho na otravování

Odesláno 6:54

Dál jsem přestal číst, protože mě vyrušil Taehyungův naštvaný hlas.

"Jimine! okamžitě sem pojď, jak si ho hlídáš?! Musel to hodit zrovna vedle mýho auta u kola! Jine, Yoongi jede s tebou já ho k sobě nevemu, ještě mi pozvrací celý auto!" Zakřičel a já pochopil, že to někde vyklopil.

No, takhle to dopadá. Já se ho ptal, jestli mu je dobře, ale řekl, že je, tak tady to má i s úroky.

...
L

idi. Proc mam pocit, ze tuhle cast uz jsem zverejnovala?

User [myg+pjm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat