26 - den dvacátý šestý

4.9K 370 32
                                    

Byl večer. Seděli jsme v kruhu u táboráku, který kluci rozdělali a už jsme měli tak jednu láhev soju v sobě. Nechali jsme opékat buřty a jen tak jsme mlčky koukali na oheň.

Jungkook seděl vedle Taehyunga a měl hlavu položenou na jeho rameni, zatím co, já, Jin a Yoongi jsme nezaujatě seděli a čekali. Ani nevím na co, asi na to až někdo vymyslí něco zábavného.

"Minnie," promluvil Jin po chvíli ticha. Já i kluci jsme zbystřili. Teda až na Yoongiho, ten stále koukal do ohně, jako zhypnotizovaný. "Začíná pršet, pomůžeš mi ty věci uklidit do stanu?" Dopověděl a usmál se na mě.

V tu chvíli mi na hlavu spadlo něco mokrého.

A za chvíli další.

Prší. Ano prší, ty jsi fakt génius Jimine.

"Dobře, hyung" rychle jsem se zvedl a sebral pití a jídlo, co se válelo na zemi a běžel jsem s tím ke klukům do stanu.

Doufám teda, že mají nepromokavý stan.

Když jsme to s Jinem všechno uklidili, do stanu za námu přišli kluci. Posedali jsme si do kruhu a já seděl vedle Yoongiho. Mám pocit že to kluci udělali naschvál, ale ne že bych si stěžoval.

"Můžeme si něco zahrát," zamumlal Taehyung a podíval se nám všem postupně do očí. "co třeba Nikdy jsem?" Navrhl, když všichni mlčeli.

Jelikož jsme na sebe jen koukali a nikdo neměl žádné námytky, začali jsme hrát. K mému překvapení začal začal první Jin a jeho otázka, která následovala, byla fakt něco, co mě před Yoongim podle mého mínění ztrapnilo.

"Nikdy jsem se nelíbal," Po vyslovení posledního slova jsem chvíli váhal, protože popravdě, jsem naposled dal pusu babičce k narozeninám, ale když si sám Jin nalil a napil se, udělal jsem to taky.

Když byl Taehyung na řadě s další otázkou a chtěl pokračovat, Yoongi se napil, až na to že se napil rovnou z flašky a ne z panáka a nemyslím si, že to patřilo k Jinovo otázce a ke hře. Yoongi, nekaž to alespoň teď, prosím.

"Nikdy jsem venku neběhal nahý," Všichni jsme najednou ztuhli a začali se smát, když se Taehyung bez problému napil. Začal se smát s námi, díky čemuž mu zaskočilo a on se začal dusit a v tuhle chvíli jsem uslyšel i Yoongiho smích.

Znovu jsem ztuhl a zůstal se dívat jen na něj. Vypadal nádherně a já na něj čuměl docela dost dlouho, že jsem si ani nevšiml, že pokračujeme a Yoongi mi pohled opětuje.

Mé líce nabrali červeň a rychle jsem hlavou otočil na druhou hlavu od Yoongiho.

"Líbí se mi někdo, kdo tu teď sedí," Jungkook každou hlásku zřetelně zartikuloval. Přejel mi mráz po zádech. Nemusím přece odpovídat podle pravdy. Nikdo to nezjistí. 

Pil Taehyung a Yoongi se na něj upřímně díval.

"Jiminnie?" Zasmál se najednou Jungkook. "Noták, nemusíš se bát," natáhl ke mě ruku s panákem.

Odsekl jsem a propálil ho pohledem, ale nezbylo mi nic jiného, než alkohol přijmout, když to už bylo zřejmé. Na argumentování s ním bych musel být střízlivý. A ano vím, vypil jsem jen jednu láhev, moc toho nevydržím.

Naštvaně jsem skleničku odložil a zapřel se rukama s pohledem upřeným někam jinám, protože mi je jasné, že se na mě všichni dívají.

"Aww Jiminie se zlobí," zamumlal Jungkook a Jin, který si ke mě přisedl, mě objal okolo ramen. Nic jsem proti tomu nenamítal a proto jsem zůstal rovně sedět.

"Zahrajem si něco jinýho," Vykřikl Jungkook a kluci k tomu přikývli. "ale co?"

"Co flašku?" Zeptal se Jin, s rukou pořád okolo mých ramen.

"To je stejnej způsob, jako tahle blbost, hrajte si, co chcete, mě je to putna" zamumlal Yoongi a to všechno, co právě vypil, zředil pomerančovým džusem, kam Jungkook asi před 3 hodinami nenápadně nalil vodku.





-----
Hmm džusík

BeTyNkAx3mohla by si vydat pribeh 🙄🙄

User [myg+pjm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat