33 - den dvacátý sedmý

4.5K 394 16
                                    

Jungkookovo auto musel řídit Jin, protože Kookovi nebylo opravdu moc dobře. Jel jsem spolu s Jinem a Yoongi jel snámi. Po tom, co se stalo ho Tae odmítal vzít k sobě a vyměnil ho, místo Jungkooka, aby u nás nebylo plno. S Yoongim jsem seděl vzadu, jako případná asistence, kdyby mu se mu znovu udělalo špatně a on si taky celou cestu držel u pusy papírový pytlík, kdyby to na něj náhle přišlo.

Cestou bylo trapné, jakože velmi trapné, ticho a jediný Jin se snažil o nějakou konverzaci. Já byl nervózní z Yoongiho a celé téhle situace, a proto jsem mu taky odpovídal jen prostým 'hmm' a dál nezaujatě koukal z okna a nezvózně jsem si mnul lem trika.

Cesta byla vážně dlouhá a mě připadalo, že je delší, než cesta sem. Asi tak v polovině, kdy kolem nás byly jen stromy, jsem si všiml, že Yoongi usíná. Bylo to roztomilé, jelikož mu vždycky padla hlava, on několikrát zamrkal a hned zase usínal a znova.

"Hej, psst, Jimine" zašeptal Jin a já zachytil jeho pohled na mě ve zpětném zrcátku. "Takhle se nevyspí, řekni mu, ať si lehne." Nechápal jsem, proč bych mu to měl říct já a neřekne mu to rovnou Seokjin, ale pak mi došlo, že Taehyung a Jungkook můj crush na Yoongi roznesli asi všude.

Povzdechl jsem si a podepřel hlavu u okýnka. "Řekni mu to ty, hyung."

"Mine," zamračil se na mě.

"Radši se věnuj řízení, hyung." Odbyl jsem ho a koukl z okénka.

"Yoongi," zavolal Jin, ale Yoongi nijak nereagoval. "Yoongi!" Vykřikl, že jsem se lekl i já i Yoongi.

Yoongi zamrkal a podíval se unaveně a tázavě na Jina.

Jin se jen usmál, jako kdyby před 5 sekundama nikdo nekřičel přes celé auto a dokončil myšlenku. "Jestli jsi unavený, tak si lehni klidně i přes Jimina. Prostě si udělej pohodlí. Já pojedu opatrně." Mrkl na nás.

Yoongi si mě začal měřit pohledem a já cítil trapnost téhle situace.

"Jimin je trdlo, co se zbytečně stydí, prostě si přes něj lehni, ať se taky vyspíš." Dodal Jin.

Yoongi se na mě ještě chvilku díval, než si hlavu položil na moje rameno, kde se uvelebil a zavřel oči. Ztuhnul jsem a propálil Jina pohledem.

Tohle jim oplatím.


Jsme v hotelu kam nepatrime a chytila nas ostraha xD pomoooccc

User [myg+pjm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat