Po tom co jsme skoro všichni odsouhlasili flašku, přemluvili Yoongiho, aby se mezi nás zapojil a sehlani nějakou prázdnou flašku, což nebylo vůbec těžké, začali jsme hrát. Byla to docela sranda, jelikož Yoongi seděl vedle mě a tak to na nás nemohlo padnout, ale to jsem si jen myslel, protože kluci zas vymysleli nějaký háček. Přesněji Taehyung a Jungkook. Nečekaně.
Měli jsme pravidlo, které vymysleli překpivě ti dva - a to že když se flaška zastaví mezi dvě osoby, hrají všichni tři.
Doteď nepobírám, proč jsem jim to odkýval, ale za to mohl asi ten alkohol.
Když se zastavila a ukázala už po několikáte na Yoongiho a mezi Taehyunga s Jungkookem, nahlas jsem si oddechl. Po minulém úkolu, který jsem dostal a který zněl: skočit nahý do nějakého rybníka, který tu má údajně být, jsem ho odmítl a musel si vysvléct tričko, takže jsem byl vcelku rád že to je Yoongi a ne já, jinak bych tu za chvíli seděl nahý. A to jsem nechtěl.
"Tak jo," řekl Kookie a už se chystal říct zase nějaký skvělý úkol, jako se vyválet v blátě, ale Taehyung mu rukou zacpal pusu a něco mu začal šeptat. Jungkoook zakýval hlavou na znamení souhlasu a jeho pohled, který zabloudil na mě značil, že to nebude nic pěkného. Ti dva toho měli vypito tak nastejno, ale chovali se pořád jako za střízliva. "Yoongi, svlíkni si tričko, ať tu Jimin nesedí nahý sám,"
Nahlas jsem si oddechne úlevou, což jsem neměl dělat, protože se na mě všichni podívali. Zatěkal jsem očima a rychle a zmateně se napil z prázdné flašky co byla nejblíž. Trapas.
Koutkem oka jsem zachytil Yoongiho, jak si pomalu stahuje tričko a díky tomu postupně odhaluje svou nahou hruď. Když bylo jeho tričko úplně dole, zakuckal jsem se vzduchem, stále s flaškou u rtů.
Po dalších několika kolech se štěstí obrátilo proti mě a Taehyung mi měl dávat úkol. Už jen z toho jsem měl husí kůži po celém těle.
"Jimine, chci, abys Yoongiho-"
"Stačí! Končim!" Přerušil jsem ho v polovině věty a nemotorně s pomocí rukou se zvedl. I přes to jsem ho slyšel větu zakončit slovy 'políbil'.
"Na ty vaše úkoly nejsem pořád dost opitý!" Odsekl jsem jim a naštvaně odkráčel pryč. Byla to pravda. Na jejich úkoly jsem neměl dost promile v krvi a ani náladu.
.. .. ..
BOOM CLAP. IT GOES DOWN DOWN BABY ... WE GOIN KOKOBOP NANANANA
ČTEŠ
User [myg+pjm]
FanfictionUser: Fotku za fotku. Co ty na to? SugaGenius: aby sis měl nad čím leštit výfuk? ne dík -yoonmin -texting -fluff Začátek 4.8. 2017 Konec 21.1. 2018 22.2. 18 #123