Vlezl jsem si do našeho... ehm chci říct - do stanu který sdílím s Yoongim. A se svraštěným obočím si vlezl do jediného spacáku, který tu byl.
"Pitomci" mumlal jaem si pro sebe. "Co kdybych jim tohle udělal já!" Odsekl jsem a víc se zachumlal do spacáku. Nemyslím si, že jsem byl tak nalitý, ale dalo mi práci vyslovit smysluplnou větu.
A opravdu by mě zajímalo, co by Taehyung a Jungkook dělali, udělat jim tohle já. To jim musím nějak oplatit a nejlíp si ty jejich výrazy natočit na kameru a pak jim to ukázat.
Když o tom tak přemýšlím, Yoongiho hruď taky nebyla k zahození. Jak by se na ní asi spalo?
Byl jsem si jistý, že kdybych v těhle myšlenkách dál pokračoval, tak by se můj kamarád postavil do pozoru, jenže to by mě někdo nesměl vyrušit, že?
"Víš, že to je můj spacák?" Ozvalo se kousek ode mě. Rychlostí zvuku jsem se posadil a podíval se na Yoongiho, který v ruce svíral moje triko. "Myslím, že tohle je tvoje," řekl a hodil tričko po mě, když si všiml mého pohledu.
"O-omlouvám se" zamumlal jsem a triko si přitiskl k hrudi, když mi došlo, že jsem tu před ním polonahý. "J-já- ehm- půjdu- vezmu si svůj spacák" zakoktal jsem se a pomalu vylezl z té příjemně teplé věci, kterou jsem mu teď vyhřál.
Jo skvěle, vůbec jsem nebyl rudý až na zadku.
Vzal jsem si spacák, který mi půjčili kluci a který ještě ležel hozený v rohu stanu. Yoongi si mezitím vlezl do toho svého a hned vytáhl mobil. Normálně by to byla trapná situace a já bych se neskutečně styděl, ale mě to štvalo, protože jsem si ho krásně vyhřál a teď mi byla zima. Dneska nebyla zrovna tropická noc.
Oblékl jsem si triko a přitom pomalu vlezl do spacáku, když v tom mi začal cinkat mobil na znamení několika příchozích zpráv. Celý rudý jsem se podíval na Yoongiho, který v ruce stále držel svůj mobil a pozoroval mě.
Snad mi teď nepíše. Nebo jo? To by byla blbost. Psal že nemá signál! Ale i tak... oh můj bože, klid Jimine!
Když mi mobil zacinkal ještě jednou, vyndal jsem ho z kapsy a zkontroloval zprávy.
Asi tři byli od Jungkooka a obsahovaly nesmyslnou kombinaci písmen, což mě nepřekvapilo a další byly od Yoongiho.
Moje tváře nabraly ještě víc malinové barvy a otočil jsem s k Yoongimu zády, jako kdyby to mělo něčemu pomoct, ale v tuhle chvíli mi bylo racionální myšlení hluboko někde. Prostě mě jen zajímalo co napsal.
SugaGenius: co si potřeboval?
22:56
SugaGeniu: jindy se na mě lepíš a teď mě ignoruješ?
SugaGenius: ok. tak já si budu povídat s tím sexy klukem co tu leží vedle měNad tím oslovením mi přejel mráz po zádech a přitom jsem se usmál. Sexy klukem? To chce podvádět mě se mnou? Co když něco tuší?
Hlavou mi kolovalo miliony otázek ohledně Yoongiho a nekontrolovatelně jsem se usmíval.
"Není ti zima?" Řekl zničeho nic hlas za mnou a hned po tom co jsem uslyšel šustění látky Yoongiho spacáku o ten můj, mě Yoongi pevně obejmul.
"N-n-není mi zima." Proboha Jimine! Nemůžeš před Yoongim jednou přestat koktat?!
"Ale celý se třeseš a jsi studený" řekl starostlivě ale monotóně.
...Studený možná jsem. Ale ten třes bude spíš z tebe, Yoongi.
"Yoongi-hyung! Jimin-hyung!" Uslyšeli jsme najednou křik z venku a já jsem sebou leknutím cuknul a Yoongi se ode mě líně udsunul.
Ne Yoongi počkej co to děláš... vždyť mě se to líbilo... neee.
.. .. ..
Make. Me. Kiss you. Make me kiss you. Make. Me. Love you. Make me love you. (Taeyeon btw)
ČTEŠ
User [myg+pjm]
FanfictionUser: Fotku za fotku. Co ty na to? SugaGenius: aby sis měl nad čím leštit výfuk? ne dík -yoonmin -texting -fluff Začátek 4.8. 2017 Konec 21.1. 2018 22.2. 18 #123