A Bosszúállók Tornyának egyik fő folyosóját elözönlötték a felderítésről megérkezett tetőtől talpig fel fegyverzett S.H.I.E.L.D. ügynökök,élükön Steve Rogers menetelt határozottan Coulson irodája felé. Mikor az ajtójához ért az ügynököket egy intéssel szétoszlatta,majd benyitott. A férfi az asztalának dőlve meredt az el táruló kijelzőre.
-Minden szerverünket rájuk állítottam,de az arcfelismerő program csődöt mondott. Mondja Kapitány,hogy maga talált valamit.-hangja komoly volt és érzelem mentes,s nem nézett a hősre nehogy valamit ne vegyen észre a térfigyelő kamerákon.
-Coulson három hete tüntek el,napi szinten négy lehetséges búvóhelyet térképezünk fel,de semmi. Több,mint valószínű,hogy nincsenek mozgásban. Konkrétabb helyekre van szükség,maga ismeri mindkettejüket. Adjon egy kiinduló pontot.
-Adnék valami nyomot,ha tudnék,de az a helyzet,hogy sem Echot sem pedig Wardot nem ismerem.-nézett végre a Kapitányra,de a nemzeti hős meg sem hallotta,tekintete a kijelzőre tapadt.
-Azt hittem minden szerver őket keresi. Miért figyeli Struckert?
-Talán benne van a HYDRA.-állt Coulson a férfi mellé.
-Vagy talán ez nem rablás volt.-vágta ki az ajtót Stark,majd be lépett mögötte Barton kísérte.-Mi van ha nem is akarja Echo,hogy megmentsék?
-Tony a kamera felvételek eléggé egyértelműek a rablás mivoltáról.-szállt vitába Rogers. Ő sem ismerte meg eléggé Echot,de annyit tudott,hogy a lány jelleme tiszteletre méltó,és béke párti,nem szökne el egy gyilkossal.
-De mi van ha a rablás után Ward meggyőzte Echot,mi van ha megbocsátott neki.
-Tony ha nem akarsz segíteni megtalálni őt,akkor menj,de ne ötletelj ellene. Kifutunk az időből,baja is eshet a lánynak. Egy ártatlan lánynak.-nyitotta ki az ajtót Rogers ezzel felajánlva a távozás lehetőségét munkatársának.De az nem élt vele.
-Annyi biztos az ügy során,hogy Ward nem bántaná Echot. Láttam már ilyen helyzetet Warddal,szereti nem fog ártani neki. Teremteni akar egy olyan környezetet,ahol ő jó lehet a lányom szemében.
-Oké ez csak egy kérdés.-szólt bele a beszélgetésbe Barton határozottan-De a fickó S.H.I.E.L.D.-es volt nem? Minden ügynök kap egy csendes házat nem? Egy titkosat,amit csak ő és az igazgató ismer. Tudom,hogy nem beszélek hülyeséget,mert nekem is van egy ilyen kis terület.-fonta keresztbe karjait mellkasa előtt.Coulson kimérten sétált az íjász felé,vaskos tenyerét vállára fektette,majd megszólalt.
-Most úgy megcsókolnám.-jelent meg az öröm az íriszeiben.
-Attól tartok ettől az asszony kiborulna.-vágta ki magát Barton a helyzetből. Coulson felnevetett,majd féloldalasan Rogers felé fordult,bár Barton vállát még mindig nem eresztette.
-Szedje össze a csapatát tudom hol vannak.
Rogers bólintott egyet,majd már kint is volt az ajtón. A Kapitány megkönnyebülést érzett,olyat mint amikor kiderült,hogy Bucky él.
S míg Rogers nyugodt volt,addig Starkot rossz előérzet mardosta,így ő is részt akart venni a lány felkutatásában. A páncéljáért indult.
Az igazgató irodájában már csak ketten álltak.
-Köszönöm.-adott hálát munkatársának Phil Coulson. Barton képtelen volt elhinni ami a szeme elé került. Előtte nem a S.H.I.E.L.D jó tevő angyala volt,aki még a hamvából is felrázza a szervezetet. Nem. Előtte egy könnyes szemű apuka állt,aki megkönnyebült,mert már tudta hol találja meg a lányát.©
A quinjet hangtalanul szállt le a szigeten,pont a kunyhó háta mögött. Mindenki sürgősen lépett ki a gépből,majd körbe vették a házat.
-Coulson itt nincs senki,a hőérzékelő nem mutat semmit.-adta le az információt Stark.Csend uralkodott az aprócska szigeten,csak az óceán morajlása adott egy kis alap hangot. Mindenki feszült volt. Coulson az ügynököket fel parancsolta a gépbe. A házba már csak négyen léptek be,Coulson és a további három Bosszúálló. Amikor beléptek tudták elkéstek. A berendezések nagy része töröttek voltak. Mindenki szótlan volt. A konyhába beérve az aggódó apát kiverte a víz. A konyhasziget előtt egy hatalmas vértócsa színezte a padlót,a földön póker kártyák hevertek szanaszét. Phil kiesve az ügynök szerepéből eszeveszetten kutatta át a házat. Rátalált egy szobára. Közepén egy fehér ágy állt,a lepedő véres volt,s a párnán egy arany nyaklánc fityegett,egy kereszt csüngött le róla. Coulson leejtette a fegyverét. A lánc a lányáé volt.
-Mi történhetett veled?-suttogta megtörten.
Ekkor lépett be Rogers a szobába.
-Nem nagyon vannak nyomok,de ez úgy tűnik rajta ütés vo..-akadt meg a jelentésben,mikor meglátta a vértócsát az ágyban.
-Talán kint több hasznát veszük Uram.-küldte ki a szobából Steve a férfit. Az ágyhoz lépve újra feszültség lepte el lelkét. Az arany láncot kezébe vette,s megfogadta,hogy vissza fogja adni az élő lánynak,maj ő is elment átfésülni az aprócska szigetet.©
A quinjet fedélzetén csend uralkodott,addig míg Stark főnöke elé nem állt. Mindenki rá figyelt.
-Oké,szóval a konyhában talált vér Warddé,de ami a hálóban volt már nem egyezett.Viszont Echo vérképe nincs betáplálva a S.H.I.E.L.D. rendszerébe,de összevetettem Phil vérével és nos..
-Mi az Tony?-állt mellé Steve.
-Három lehetőség áll fent. Coulson tudassa velem ha jó helyen tapogatózok.-nézett az előtte ülő férfire,aki megkövülten nézte Starkot,tudta mi fog következni.
-A:1 opció ~ Ez nem Echo vére.-nézett Coulsonra,aki nem reagált,szóval ez a felvetés nem helyes. Dühös volt Vasember az igazgatóra,mert titkolózott előttük,pedig ők mindent megtesznek azért,hogy elő kerüljön Echo.
-A:2 opció~ Echo édesanyja csúnyán át ejtette Önt,Phil.-Ismételten semmi reakciót nem társított az igazgató,s még Steve sem szólt közbe,érdekelte mi lesz ennek a vége.
-A:3 opció~ Echo nem a te lányod.-dobta le az eredményeket Coulson ölébe,a férfi gyorsan átnézte az iratokat -Gondolom talált süllyedt.
YOU ARE READING
Echo
AdventureAdott egy lány. Adott egy csapat szuperhős. Adott egy közös pont. Phil Coulson. Coulson igazgató igyekszik egyben tartani a Bosszúállókat,s javítani az imázsukat,de nem épp könnyű feladat,főleg ha felbukkan eltitkolt lánya s ezzel felkavar mindent...