Bazen hissettiğiniz duygular sizi yanıltır. Elde etme hırsınız, neden ben değil düşüncesi, geçirdiğiniz vakitler ve bir zaman sonra ki alışkanlıklarınızı beyniniz otomatik olarak aşk diye nitelendirebilir, kendinizi bu yalanlara inandırarak hayatınızı devam ettiriyor olabilirsiniz.
Ben de bu duyguları aşk diye kendime inandırmış ve daha sonra gerçek aşk ile karşılaşma imkanını bulmuş biriyim. Yıllar boyunca hırsıma yenilerek aşığım diye kendimi düşürdüğüm küçük durumlar ve mahvettiğim hayatımın bana ceza vermesi gerekirken saatler sonra beni gerçek aşk ile karşılaştıracak olup '' al salak kız asıl aşk işte bu '' diye aslında çok ta net açıklamıştı herşeyi...
Hırsıma yenilmiş olan ben, aşk acısı çekiyorum diye ortalıkta dolanırken sözlerine bilgisine çok değer verdiğim arkadaşımın konuşması sayesinde kendime geldiğimi, yıllardır beklediğimin de böylesine beni kendime getirecek bir konuşma olduğunu anlamıştım. Bu konuşma beynimin bütün hücrelerini harekete geçirmişti, kendimi kötü düşüncelerden arınmış gibi hissediyordum.
Bu konuşmadan sonra olan olmuş, hayat geri çeviremeyeceğim bir teklifle muhteşem hediyeyi çıkarmıştı karşıma...
- Belki daha önce geçmişti yanımdan belki daha önce görmüştüm onu ama işte o gün o bakışla dünyam değişmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
Romance'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...