ÖMRÜME ÖMÜR KATANIM

55 3 0
                                    

31.03.2015

Konuşmamızı sabahına buluşma sözünü alarak sonlandırdık. Benimle konuşmak istediği bir takım konuların olduğunu söylediğinde evet dedim, artık bekleyişim sabah sona eriyordu, benim hayatım o olacaktı ve geçmek bilmeyen saatlerin geçmesini beklerken zamanın bile ne kadar anlamlı olduğunu anladım onunla..

Vakit geldi, işte tüm heyecanıyla karşımdaydı. Beni bekliyordu, hissedebiliyordum ondaki heyecanı bende heyecanımı dindirmektense bu mutluluğu sonuna kadar yaşamak istiyordum. Onun yanındayken duruyordu hayat, etrafımızdan geçen tek bir insanın bile ne düşündüğü umurumda bile değildi,  yıllardır beklediğim karşımdaydı. 

Benden de heyecanlı olan turuncum '' buralarda bir yerde park olacaktı'' diyip duruyor, saçmalığın doruklarını yaşıyorduk. Sonunda, aşkımızın başlangıcı harikalar diyarı gerçekten de  anlam kazanmıştı bugün ceketini verdiği yer aşkımızın yeşerdiği yer şimdi asıl şimdi adının hakkını veriyordu.

Karşılıklı banka oturduk, ikimizden de çıt çıkmıyordu sadece ellerini uzattı bana ömrüme hayatıma benimle devam etmeye hazır mısın, var mısın bu elleri sonsuza dek tutmaya bırakmamaya der gibi gözlerimin içine bakıyordu sadece, evet o elleri nasıl tuttuysam yıllar geçse dahi aynı şekilde daha sıkı tutmaya devam etmeye vardım hiç bir cevap vermeden tuttum ellerini sımsıkı ve sarıldım ona..

Demiştim ya sarıldığınız da kalbinizi tamamlanmış gibi hissediyorsanız işte yap bozunuzun parçasını bulmuşsunuz demektir. Ben bulmuştum ve bunu en başından beri hissediyordum, ona sarılınca da gayet iyi anladım ki her şey yerli yerine oturmuştu. Utanmadım, ne düşüneceği umurumda bile olmadı ben onu bekledim, sabrettim, diledim, dua ettim şuan karşımda duruyordu ve bana ellerini uzatıyordu.

Hayalinden bile güzelmişsin aşk..

O kadar şaşkındı ki sadece beni izliyordu o kadar çok sıkıyordum ki onu sarılırken, benim olanı hayattan almışım gibi yıllardır aradığımı bulmuşum gibi sımsıkı sarılıyordum çünkü o dakikadan sonra bir saniye bile ayrılmak istemiyordum ondan, ya elini tutmalıydım yada sarılmalıydım dokunmalıydım ona bir saniyemi bile ona dokunmadan geçirmek istemiyordum kokusunu içime çekmek nefesim bilmek, ömrüme ömür kattın be adam diyebilmek..

Öyle güzel anlam kazandırdı ki bu kelimelere ömrüme hoş geldin sevgilim iyi ki hayatımdasın ...

THE MERYNURİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin