Başlanılan yeni ilişkiyle birlikte biten zedelenen veya dost düşündüğün ama dost olmayan arkadaşlarınızın sizin hayatınızdaki yerlerini öğreniyorsunuz.
Hani şöyle bir söz vardır '' ya sevgili yaptın bizi unuttun'' şimdi mesele sevgili yapıp sizi unutmak değil, hayatınızda biri yokken boş zamanınız fazla olur sorumluluklarınız olmaz ve zamanınızın çoğunluğu arkadaşlarınız ile geçer evet sevgiliniz olduktan sonra hayatınız da pek çok şey değişir çünkü siz hayatınıza bir birey almış ve bütün her şeyi ile onu tanımak onunla zaman geçirmek zorundasınız. Hayatınıza aldığınız kişi sıradan bir ilişki için hayatınıza girmedi bütün bir ömrü sizinle geçirmek için yanınızda böylelikle de boş zaman diye bir süreç kalmamış ve en önemlisi artık tek sizin düşünceleriniz, istekleriniz değil karşınızdaki kişinin de istekleri, düşünceleri önemlidir.
Bunu sizin anlatmanız ile anlamaz insanlar bekleyin hayatlarına birileri girdiğinde kendileri de bu durumları yaşadığında "evet haklıymışsın" diyerek yanınıza geliyorlar.
Giden arkadaşlarınız için üzülmeyin çünkü onlar gerçek arkadaş olsalar hala yanınızda duruyor olurlarmış. Sevgilimin bana söylediği bir söz var ve aklımdan hiç çıkmaz "ben senin hayatına giren biriyim senin arkadaşların seni önemsiyor olsalardı arkadaşlarının hayatına giren kişiyi tanımak isterlerdi'" dedi ve düşündüğümde evet çok haklıydı ben onları sevgilime anlatıp gel tanışalım diyorum ama onlar beni gerçekten önemsiyor olsalar idi benim hayatıma giren kişiyi ölçüp, tartmak, tanıma isteğinde bulunmaları gerekirdi bu açıdan baktıktan sonra hayatımdan çıkan arkadaşlarım için üzülmüyorum seviniyorum.
Nuri hayatıma girdikten sonra arkadaşlarım ile yaşadığım sorunlar büyüdü en büyük sorunu da en yakın arkadaşım ile yaşamaya başladım. Onun bu davranışlarını artık kıskançlık olarak düşünmeye başlamıştım. Bir gün beni karşısına alıp '' sen nefes alırken de nuriye soruyor musun'' diye karşıma dikilip '' amacım sizi ayırmak değil'' diye sonlandırdığı cümlesinden sonra hayatımdan güzelce çıkardım onu ertesi gün nurinin bana hazırladığı muhteşem sürprizden küçük bir kareyi ona atarak altına da '' eğer sana bu kadar değer veren bir insanı bulursan nefes alırken bile sor'' notunu düşüp ona göndermiştim.
Pişman mıyım ?
Tabi ki de hiç pişman değilim gerçek dostlarım yanımda sevdiğim yanımda pişman olmamı gerektirecek bir davranışta da bulunmadım. Pişmalıktan çok huzur var içimde aşkın verdiği huzur...
Şöyle bir düşünce olmasın kafanız da ama o benim yıllardır dostum evet yıllardır dostun olabilir ama o dostunun yıllardır göremediğin açığını kapalı olan gözlerini hayatına giren, sana herkesten çok değer veren insan doğruyu o açığı görmeni sağladığında yıllar bir anda silinip gidiyor.
İlişkilerin tutunma sürecinde aşılması gereken bir diğer önemli konu da buydu bana göre arkadaşım mı sevgilim mi?
Hemen bir kıyaslama ve sevdiğin adama yapılan itham iki günlük insanın lafını mı dinliyorsun iki gündür hayatımda olup yılların güvenini veren insana güveniyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
Romance'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...