31.03.2015
Onunla konuşmanın verdiği huzur, heyecan kelimeler ile ifade edilemez bir duyguydu. Bütün gece konuştuk ve konu bittikçe konuşma biraz daha uzasın diye hep yeni bir konu açtım. Belki de uyandığım en güzel sabahlardan biriydi, çok tuhaf bir mutluluk vardı içimde..
Bu mutluluğum, beni aramasıyla daha da katlandı tabi gelecek olan tekliften habersiz bunu mutluluk sayıyordum kendime, çaldırıp kapatmasıyla yengesinin yani sınıf arkadaşımız, hayallerimin arasına oturan kızın araması bir oldu.
'' Ne yapıyorsun Merve bugün işin var mı? Ben Nurilerin evi temizleyeceğim sende gelip bana yardım eder misin?''
'' yani bugün işim yok gelirim'' cevabını verdim ağırdan alan kız modun da ama içimde kopan fırtınaları, patlayan volkanları bir ben bilebilirim o an başardım düşüncesi, ''evet işte bu'' sevinci bambaşkaydı.
Telefonu kapatıp ne giyeceğim telaşı aldı gitti.
Hazırlanıp hemen çıktım yurttan. İlk defa evine gidiyordum, evet bir şeyler olacaktı neden ben, beni çağırmaya bilirdi AMA BENİ ÇAĞIRDI ve benim gelmemi isteyen turuncumdu ilk onun arayışından gayet net ve açıktı.
Kız beni kapıda karşıladı birlikte yukarı çıktık ve ben kapıdan içeri girer girmez turuncu'm bana bezi uzattı '' sana buzdolabını bıraktık '' dedi, aldım oturdum ve sildim. Öküz tam anlamıyla bir öküzdü bunu neden yaptığımı bilmiyorum, o an ki psikolojimi hiç bilmiyorum.
Temizlik bitti oturduk sohbet muhabbet derken Nuri yemek yapmaya başladı ve ben onun resmini çekerek instagram'a yükledim. O an onu izlemek benim için çok özeldi, öylesine saf öylesine güzel görünüyordu ki ömrümün geri kalanını sadece onu izleyerek devam ettirebilirdim. Bir kaç gün öncesinde onunla sohbet bile zor eden ben şimdi evinde oturmuş yemek yaparken onu izliyordum ve birazdan o muhteşem yemekten yiyebilecek miydim soru işareti, neden böyle dedim çünkü herkesin yanında rahat yemek yiyemiyordum ve masa da bir de o olunca hiç yiyemezdim. Pilavın tanelerini ayırarak azar azar yemeye başladım ve bu dalga konusu oldu. Herkes kalktı masadan Nuri ile ben kaldık oda ben ona bakıyorum diye rahat yiyemedi ve sen de gitsene odaya dedi kalktım odaya geçtim ve yine onu görebileceğim hizaya oturdum.
Bu sefer hiç rahat edemedi ve ''yemiyorum arkadaş'' diyerek masadan kalktı. Bir şeyler hissetmiyor olsa benim o an ne düşündüğüm yada o an ki bakışlarım onun umurunda bile olmazdı, buradan yola çıktım ve evet benden hoşlanıyordu. Bundan sonraki atacağım adımları bu düşüncemi göz önünde bulundurarak atacaktım. Pekte aman aman bir konuşma olmadı sadece biraz daha yakınlaşma ve daha sık konuşmalar, yazışmalar, samimiyet başladı.
Biz tam tamına 4 gün boyunca üst üste buluştuk, arkadaşlarımızla birlikte tabi ki...
Kaldığım yurt kız-erkek karışık bir yurttu ve sınıfımdan en yakın arkadaşım ile aynı yurtta kalıyorduk, onlar buluşunca arkadaşım beni de çağırıyordu aslında oda fark etmiş ama ben bunu hiç anlamamıştım. Buluştuğumuz bir akşam maç vardı, kafeye gittik ve ben aralarında ki tek kızdım. Doğal olarak canım sıkılıyordu ve Nuri'ye döndüm benimle ilgilenmesini istedim. Bir kaç dakika geçti ve turuncu'm ile biraz dolaşmak için ayrıldık kafeden ve günler sonra ilk defa sadece ikimiz sohbet edecektik. Bir kaç tur attıktan sonra durduk ve karşılıklı sohbet ederken o sırada şakalaşmak anlamında yanağıma yumruk atar gibi dokundu. Bir anda fırlayan ateşim, titreyen ellerim resmen içimde havai fişekler patlıyordu. O gece öyle geçti ve akşamına yine sabaha kadar konuşmaya başladık en sonunda saat olmuş 03:00 bana '' anladım artık '' dedi.
Ya daha önceden anlamış ve beni süründürüyordu yada gerçekten saftı şimdi fark ediyordu. Sonuç; fark etmişti şimdi bundan sonrası önemliydi. Ne yazacağımı, ne yapacağımı bilemedim donup kalmıştım beklemediğim bir anda beklemediğim bir mesaj atmıştı. Hemen ardından bir mesaj daha '' görüyorum çabalarını'' mütevazi olmaya, ağırdan almaya veya salak yapmaya hiç gerek duymadan '' oh be sonunda'' dedim evet gayet normal çabaladım onun için çabaladım ve her şey den çok istediğim bir dileğim gerçek olmuştu neden ağırdan almalıydım ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
Romance'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...