SEN BEN DEĞİL BİZ

62 3 0
                                    

Nasıl oluyor da kısacık bir süre zarfında bir insan tüm hayatınız olmayı başarabiliyor. Başarıdır bu güvendir, aşktır, saygıdır bütün duyguları aynı anda hissettiren aynı anda harekete geçiren midenize kıramplar sokan işte bunun altında yatan aşktır. Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın olduğu gibi her başarılı ilişkinin arkasın da bütün bu duyguları içinde barındıran AŞK vardır.

Sadakat evet sadakat tek bir insana ait olmayı başarabildiğin zaman o insanın bütün hayatı olursun. Sırdaşı, dostu, dert ortağı, güldüğü, ağladığı, korktuğu, huzuru her şeyi bazen arkadaşlarından uzaklaşır ona yoğunlaşırsın neden çünkü sen demek o demek olmuştur, bir olmuşsunuzdur. Düşünürsün yıllar boyunca hayatımı bir odada geçirecek olsam ihtiyaç duyacağım tek şey o olurdu dimi  aşkım yanımda olsun bana hiç bir şey olmaz dersiniz. Yaşamını devam ettirmen için gereken ekmek- su bile o olur onlara duyduğum ihtiyaç kadar sana da ihtiyacım var diyebilirsin içindeki duygudan emin olduğun sürece...

Günler geçtikçe biz birbirimize daha da bağlandık. Yanımda Nuri yoksa eğer yaptığım hiç bir şey tat vermiyordu. Yurtta kalmanın sıkıntıları akşam kapanış olmadan yurtta olacak olmam üzüyordu çünkü ayrılmak istemiyordum yanından, onu bırakıp dönmek istemiyordum. Onunla geçirdiğim her saniyenin değerini çok iyi anladım.

Bambaşka bir boyuta geçiyorsunuz aşk ile beraber, nasıl bir aşktır bu nasıl bir sevgidir. Hiç bitmesin istiyorsunuz içimdeki bu koca sevgi hiçbir zamana terk etmesin bizi diye yalvarıyorsunuz hayata... Aslında sen izin vermediğin sürece sevgi bitmez, aşk gitmez önemli olan senin duygularına verdiğin yöndür yanlış yönde duygularını harekete geçirirsen seni ilk terk etmeye başlayan duyguların olur. Azalmadan sevmeyi öğrenmeli insan ama ilk önce insanlar ne der düşüncesini atmalı kafasından dışarıdayken elini tutsam insanlar ne der öpsem ne derler bu düşünceyi silip atın sevgi bu... insan sevgisini her yerde gösterebilmeli ben bu yanılgıya çok düştüm ama artık insanlar ne der umurumda bile değil gözlerim öylesine kör olmuş ki aşka, ondan başkasını göremez, duyamaz hale gelmişim bir anda...

Tam anlamıyla kendine ispatlamanız gerek aşkı, ikilemde acabalar ile aşk olmaz. Emin olmalısınız duygularınız net olmasınız ki aşkı uzun yıllar yoğun şekilde yaşaya bilesiniz. Siz duygularınızdan emin oluktan sonra kalbinizi güzelleştiren bu aşk kendini dışarıya atacak çevrenizdekilere yansıtacak bir pırlanta gibi parlayacaksınız insanlar o zaman sizin sevginizin gücüne inanarak aşka susayacaklar.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE MERYNURİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin