En sevdiğiniz dizinin, en heyecanlı yerinde araya giren reklam gibi aşkımızın arasına hafta sonu girdi. Öyle böyle derken büyük bir sabırsızlıkla atlatmayı başardığım hafta sonundan sonra en güzel pazartesiyi pazartesi sendromu olmadan karşılamayı onunla tattım. Üniversiteye geldim ve derse girdim, ceket elimde ayaklar titrer vaziyette gözlerimi kapıdan ayırmadan bir yandan da kalbimin kontrolünü sağlarken turuncumun gelmesini bekliyordum. Kapıdan girdiği an bana basan sıcaklık, bayılacağım hissi çok değişik duygulardı. Sakinleşmeye çalışırken sinir krizine dönüşecek bir hareketle beni şaşırtmayı başardı. Sıramdaki hatta sınıfımda ki herkesi şapur, şupur öpüp selam verirken beni atlamış bense bana geldiği sırada poşeti uzatır vaziyette beklerken mors olup oturmuştum aşağı, zahmet edip gelmişti en sonunda yanıma ama sadece ceketini alarak teşekkür etti ve oturdu yerine selam yok, öpücük oda yok sevsem mi dövsem mi bilemedim.
Taktik mi uyguluyordu, kaçan kovalanır hesabı yoksa gerçekten mi umursamıyordu beni..
Aslında ne düşündüğü ne hissettiği umurumda değildi eğer ki uyguladığı taktikse bunu çok güzel başarıyordu umursamıyorsa da elbet bir gün çokta güzel umur sayacaktı buna emindim.
Umursamıyorum tavırlarında takılma sırası bendeydi bütün gün boyunca hiç bir hamle yapmadım mesafeyi korumak, biraz ilgi gösterip biraz kenarı çekilmek gerektiğini düşünüyordum. Çünkü kendimden biliyorum; bir konu için bile ısrar edilmesi, ikna edilmeye çalışmak beni her zaman soğutuyor.
Ertesi güne hazırlamam gereken bir ödevim ve onun karşısında yapmam gereken bir sunumum vardı. Gece boyunca bu sunum için hazırlandım ve bu sırada sosyal medyada paylaştığım resmi ilk beğenen olay isim turuncum olmuştu. Heyecanla beklenen ders saati gelince bana basan stres bütün gece hazırlandığım sunumu unutturup rezil edebilecek derecedeydi, üstün başarılarımla bunu atlatıp cesaretimi toplayarak sunumu mu yaptım. Bir ara sınıfta yükselen sesler, hocamın '' Susar mısınız arkadaşınız çok güzel hazırlanmış'' uyarısına karşılık ''biliyoruz hocam gördük'' cümlesini kuran çok sevgili bay turuncuydu. Evet beni takip ediyor resmen beni takip ediyordu. Ders molasında koşup onun yanına gittim yani arkadaş grubumuzun yanına ve hayaller yine yerlerdeydi konuşmamıştı benimle takmamıştı bile !
Yılmıyorum çünkü büyük gün yarın. Sınıfça gidilecek olan bir piknik planı vardı, onunda geleceğini duyduğumda bu fırsatı kaçırmayarak hemen ismimi yazdırdım.Neler olacak bekleyip görecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
Romance'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...