Aşk Beni Buldu ( 19 Mart 2015)

102 6 0
                                    

Bir anda sınıfım da daha önce görmediğim bir turunculuk, farkında olmadan daldığım ve daha sonra onun bakışlarıyla kendime gelip kafamı çevirdiğim utanmış halim aklımdan hiç gitmiyor.

O an aşk düşmüştü yüreğime ne yapacağını bilemeyen ben ve koşup sarılmak istediğim o güzellik duruyordu sınıfım da tam çaprazımda sonucu ne olursa olsun onu istiyordu deli gönlüm...

Ders bitiminde hiç sohbetimin bile olmadığı kızların gelip beni partiye davet etmesiyle başladı her şey ne alaka derken bir anda aklıma gelen turunculuk ile kendime geldim. Kimler geliyor sorusunu sorarken aslında tek merak ettiğim onunda orada olup olmayacağıydı.
İsmini duyar duymaz heyecana kapılıp ''evet geliyorum.'' demiştim bile, o partiye sadece onun için gidecektim küçük bir ihtimal belki konuşabilirim hayali bu karara itmişti beni...

Üç numara saçlarım ile giydiğim o çiçekli böcekli ceketimle '' beni fark et senin için bu rüküşlük '' diye haykırıyordum resmen, saçlarımın ilhamlı büyüsü öyle sarmış olacak ki turuncumu parti boyunca bir bakış bile atmamıştı!

"Sevdiği mı vardı belki de sevgilisi yada aşk acısı çekiyordu" sorularının hüznüyle dışarı çıkıp yüzüme tokat gibi vuran yağmur damlaları ile irkildim. Etrafımda bana ceketini vermek isteyen birkaç arkadaşım ve onu arayan gözlerim, nereden çıktığını bilemesem de bir anda yanımda olan nefesi ve bana uzattığı ceketi...

İşte o an herkes fark etmişti ona olan duygularımı, oradaki arkadaşlarımı geri çevirirken ondan gelen bu teklifle bir anda cekete uzattığım elim bence gayet açıklamıştı herşeyi

Uçmak, koşmak, yağmur altında ıslanmak isteyen ben sadece "teşekkür ederim" diyebildim. Yurda dönüp kendimi odaya atmak ve çığlıklar içinde dans etmek istiyordum. Bütün gece çok değerli ceket ile asansörde resimler mi çekilmedim, parfümler mi sıkmadım, baş ucumda mı uyutmadım inanın ki ceket ceket olalı böyle ilgi görmemiştir şu duygunun beni düşürdüğü hallere bakın aşk değil de nedir bu söyler misiniz...

THE MERYNURİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin