20 Mart 2015
Neden neden soruları ile çınlıyordu beynimin içi, derse gelmeyişinin sebebi ne olabilirdi ki?
Tahmin etmemiş miydi ki ceketini vereceğimi?
Bir heyecan olmamış mıydı ki?
Sadece öylesine mı uzatmıştı o ceketi?
Ders boyunca düşündüğüm tek şey bu soruların cevaplarıydı. Belki uyuya kalmıştır diye beni sakinleştirmeye çalışan iyilik meleğim, kıskançlığımın önüne geçememişti. ''Evet, kızlarla birlikte olabilirdi parti sonunda birlikte ayrılmışlar ve gece de devam etmiş olabilirdi bu sınır bozucu eğlence !
Bir yandan etrafında dolaşan kara bulutları kovmaya çalışırken diğer yandan sorup soruşturup evinin adresini ve numarasını aldığım gibi fırlamıştım, sanki ne yapacaktım sevgilim mıydı de hesap soracaktım ''haddini bil mery titre ve kendine gel!"
Evinin önündeydim evet! Aradım ve meşgule attı. " Neydi şimdi bu ?"
Mesaj attım "Merhaba ben Merve ceketini getirmiştim, evdeysen aşağı gelsene " çağrısına karşılık "evde değilim sonra verirsin " mıydı hak ettiğim evde değilse nerdeydi, kiminleydi ?Kafayı yememek için kahve içmem gerekiyordu. Boşversene diyeceğime aşkım için ajanda olurum moduna çoktan girmiştim. Kahvenin verdiği keyifle bütün sosyal medya hesaplarını ele geçirdim. Kiminle, nerede,ne yazmış, ne paylaşmış hiçbir iz yoktu sevgiliye dair çok şaşırtıcı ki hiç bir şey yoktu rahatlamış ama kafama takılan soruyla daha da merak etmeye başlamıştım onu sevgili olarak değil arkadaş olarak sohbet etmek için can atıyordum resmen başka bir derdi olduğuna emindim ve bunu öğrenmeyi kafama koymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
عاطفية'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...