Arkadaşlarını ve aileni karşına alacak kadar çok mu seviyorsun onu ?
Kendimi bildim bileli ailemin bana söylediği bir söz "doğulular dan uzak dur! " O zaman küçüğüm ve bu sözü pek umursamıyordum ama yaşım ilerledikçe bu söz artık beynim de dönmeye başladı. Ne yani ne demek neden evet neden bir neden sunun bana neden, mantıklı bir açıklamanın olmadığına adım gibi eminim sadece ön yargı ve eskilerde yaşanan talihsiz bir olay ama bunlar herkesin aynı kişilikte olacağı gerçeğini yansıtmaz.
İnsanların kendi beyinlerin de oluşturdukları o pis önyargıları yüzünden geldiğimiz konum bu oluyor. "Kendi örf ve adetlerimizi bilsin" banane...
Evet sevgilim olduğunu aileme açıkladığım da ilk gelen soru tahmin edersiniz ki " nereli? " Oldu.
Ağrılı dedim evet ağrılı kendimi kurmuş gelecek her şeye kafa tutacak vaziyette bekliyordum. Annem ve babam bu konu da üstüme gelmediler ama büyüklerimiz, köyde dönen dedikodu...
Ben bir köy kızıyım ve köylerin meşhur dedikoduları vardır hayır hayır ön yargı oldu kendini bilmez kişilerin eğlence makinası dedikoduları demeliydim. Köye gittiğim de etrafımı saran teyzeler, halalar, büyükler bana kalkıp "ayrılacaksın" baskısını kurmaya çalışıyorlar.
Ne hakla, hangi düşünceyle...
Hayır dedim " gelir tanışırsınız size bir saygısızlığı olur bana gelir ayrılacaksın değil uygun değil yorumunda bulunursunuz ve bunun son değerlendirmesini ben yaparım ama bana kalkıp hiç tanımadan ayrılacaksın deme hakkına sahip değilsiniz " diye sözümü söyledim ve kalktım.
Onu tanımıyorlardı ve turuncum bu yorumları haketmiyordu çünkü onun öyle güzel bir kalbi öyle güzel bir yüreği vardı ki tanıyan herkes o u çok seviyordu zaten öylede oldu.
Bir insanı tanımadan hiç kimse bana yorumda bulunamaz bulunmamalı izin vermemelisiniz.
Aileniz karşı çıkabilir ama ön yargıyla yaklaşıyorsa önlerini kesin çünkü siz tanıyorsunuz ve ileride bir ömrü paylaşacak olan sizsiniz!Benim bu tutumundan sonra dedem ve büyük ninem Aydın'a geldiler ve gelişlerinin sebebi nuriyi tanımak evet o günden sonra ön yargı diye birşey kalmadı ağızlarından Nuri düşmedi çok sevdiler ve dedem sevgilimin adını bana gülerek söylüyor o kadar güzel o kadar gurur verici bir duygu ki en başından dediğim gibi karşınızdaki kişinin sevgisinden ilişkinizden emin iseniz sonuna kadar gidin ben bu zamana kadar yaptığım hiç bir şeyden pişman olmadım tabi ki de kimse istemez büyüklerine karşı durmayı ama saygımı yitirmeden yapmam gereken buydu sadece ön yargılarını kırmak istedim ve kırdığımı da düşünüyorum.
İnsanların nereli olduğuyla değil de birazcık yüreklerinin güzelliğiyle, içlerinde ki sevgiyle ilgilinmenizi diliyorum inanın hayat o zaman çok güzel bir yer olacak. Ön yargılarınızı kırın, vazgeçin bu ırk ayrımına sebep olan düşüncelerden dünya her ilden her yöreden insanlarla daha güzel daha mutlu daha eğlenceli...
Kardeşlik, dostluk,sevgi hep sizinle olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
Romance'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...