Güzel Günler Bizi Bekler

56 3 0
                                    

Onunla birlikte geçmeye başlayan saatler bile o kadar anlamlıydı ki hava bir başka kokuyordu, güneş ayrı bir güzel, insanlar ayrı bir tatlı, çiçekler ayrı bir muhteşem görünüyordu gözüme onunla yediğim yemeğin bile tadı bambaşkaydı.

Derse gittik tabi ki ayrı ayrı girdik çünkü bir arkadaşımıza şaka yapacaktık. Nuri'nin benden hoşlandığını bilen hatta bugün buluşacağımızdan haberi olan en yakın arkadaşı bizden haber bekliyordu. Benim şapşal turuncum'da gidip olmadığımızı benim hislerimi yanlış anladığını vs. gibi bir konuşma yaptı onunla ve derse girmeyeceğini söyledi sonra dayanamayıp şaka olduğunu anlattıktan sonra bir birlerini tekmelediler değişik bir arkadaşlık ama güzel bir sahneydi benim için çünkü dışarıdan hissedilen duygular bizi birbirimize yakıştıranlar bizi bir arada düşünmeleri hoş geliyordu.

Duyan herkes çok sevindi ve dedikleri tek şey ''anlamıştık'' herkesin haberi varmış ama bir tek bizim birbirimize karşı olan duygularımızdan haberimiz yokmuş galiba yada benim turuncum öyle bir oyuncuymuş ki bana hiç belli etmemiş belkide benim duygularım gözümü öyle kapamış olacak ki ben onun duygularını görememişim neyse sonuç biz artık bir '' MeryNuri'' olmuştuk.

Bir ilişkide ki en önemli sorun sen beni bırakıp biz olmayı bilmektir. İlişkiler, ciddi ilişkiler büyük sorumluluklar taşır ve bu sorumlukların yükünü her birey kaldıramaz. Kısıtlanmayı, karışılmayı istemeyen ama ciddi bir ilişki için çırpınan bireylerde mevcuttur. Bir söz vardır ''sana nasıl davranılmasını istiyorsan sende öyle davran'' çok doğru karışmasına izin vereceksin ki senin de karışmaya hakkın olsun karışmak aslında kaba bir kelime oldu senin göremediğin kötülükleri onun görmesi, seni korumak istemesi, uyarması, yanlış yoldan seni doğru yola saptırmak istemesi bu istekler kötü istekler değil tabi ki de kıskançlıklar dolayısıyla gelen kısıtlanmalar da olabilir eğer ki çevrenizdeki arkadaşlarınız gerçek arkadaşlarsa bunu gayet anlayışla karşılayacak olgunluktadırlardır.

Erkekleri en iyi erkek tanır ve senin çevrendeki insanların ne olduğunu en iyi o bilir ve o hisseder sende bir kız olarak onun çevresindeki kızların nasıl kişiliğe sahip olduğunu sen bilirsin bu yüzden doğru yolda ilerleyebilmek için bazı fedakarlıklar da bulunmak gerekir.

Gören diyor ki rahat bırak bu ne yılışıklık işte aşkı bilmeyen bu duyguları yaşamayan insanlar bunu yılışıklık olarak algılıyor bu yılışıklık değil bu sevgi bu içtenlik ...

(Yukarıda bulunan resim bizim ilk birlikte geçirdiğimiz saatlerden, ilk günümüzden :)

THE MERYNURİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin