Piknik günü, evet bugün aşkın günü...
Normal bir insan bütün gece google'da piknik kombinleri araştırmaz ama ben normal bir insan olmadığım için sabaha kadar piknik kombini araştırdım sanki gece çıkıp alışveriş yapabilme imkanım varmış gibi ..
Yurtta kaldığım için bir katkım olsun bende pasta, börek bir şeyler yapayım diyemiyorsunuz sadece hazırlanıp gidiyorsunuz. bende öyle bir telaşım olmadığı için kendimi hazırlığıma odakladım.
Toplanma yerimiz garaj oldu söke de okuyordum ve güzel çamlı meşhur zeus mağarasının oraya gidecektik, bütün dolmuşlar da oradan kalktığı için orayı toplanma noktası olarak ayarlamışlardı. Alışverişi yapan bir kaç arkadaşımız önceden gitmişti, bizde garaj da gelmeyen eksik kişilerin gelmesini ve tamamlanmayı beliyorduk.
Arkadaşlarımızı beklerken ben hemen turuncumun yanına oturdum sohbet edebilme amacıyla,belki bir sohbet başlatabilirim düşüncesi vardı kafam da tabi ama bir türlü nereden konuya gireceğimi bilemediğim için böyle susup oturdum sadece , gelecek kişi sadece bir kişiydi ve oradaki onca insan sadece bir kızı bekliyordu ve bekleten kişide turuncum du o muhattap oluyordu kendisiyle, en sonunda patlayıp ''yeter tuvalet mi giyiyor bu ne'' dediğimi hatırlıyorum.
Beklenen kişi gelmiş dolmuşa binmeden resim çekilme aşamalarında ben tabiki hep turuncumun yanında poz vermişim. Dolmuşa bindiğimiz de saatlerce gelmesini beklediğimiz kız bir dakikada bütün hayallerimin ortasına oturmuştu evet turuncumla yan yana oturacakken gelip aramıza kara kedi gibi girdi. Yol boyunca üçümüz yan yana gittik. İyi kız ve yengesi oluyor turuncumun ama insan kurduğu hayalin gerçekleşmesine ramak kala bir kız tarafından bozulmasını istemez. Dert edersem bütün günüm kötü geçebilirdi, takmamayı tercih ettim çünkü dönüşte çirkefliğimi yaparak yanına oturucaktım.
Her şey çok güzel ilerliyordu tam istediğim gibi, o ne kadar uzak dursa da onun da içinde kıpırtılar olduğundan adım gibi eminim. Yaptığım bu hareketten sonra beni sever miydi orası meçhul, iki koca kapta salata doğranmış ve bunun nasıl karıştırılacağı konusunda tartışan arkadaşlarımın lafını kollarımı sıvayarak kestim, turuncum bana bakarken ''tiksinen varsa yemez'' diyerek ellerimi salataya daldırdım. Benim o hareketimin şokunu atlatır atlatmaz oda kollarını sıvayarak diğer kabı karıştırdı. Birlikte ellerimizi yıkamaya gittiğimizde bana suyu tutarken ellerimi yıkadığım gibi ıslatıp kaçtım oradan çoğu insan gibi oda bu harekete sinir oluyormuş ama o hareketi yapan ben olduğum için sesini bile çıkartamamış bunu itiraf etmişti.
O hareket hayatımın dönüm noktasıydı ya dayak yiyecektim ki öyle birşey olmadı ya da bizi biraz da olsa sohbete götürecekti ama daha çok aşkı çağırdı neyse her şey çok güzeldi yemeklerimizi yedik, oyunlarımızı oynadık ve turuncum köz de muhteşem bir çay demledi tadı hala damağımda :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MERYNURİ
Romance'' Onu ilk gördüğüm de aşk düşmüştü yüreğime, sonucu ne olursa olsun savaşmak istiyordu bu çılgın gönlüm '' Aşkı için savaşan kızın macerası ve değişimi sizlerle...