1✨začiatok šialenstva

2.1K 52 0
                                    

Moje meno je Alex a toto je môj príbeh .....
o dievčati ktoré sa nebálo hviezd.

Často sa pozerala na nebo ako keby tam vidí niečo viac..
Ona vždy videla viac , v každom videla niečo dobré,,Hmmm a to som si myslela že je iba dievča z baru

No pekne od začiatku..
Pamätám si na deň keď sa to všetko začalo, pamätám si každý detail z obdobia keď sa to všetko začalo rúcať ....Vtedy som sa zobudila ako aj v obyčajné ráno, nič nebolo zaujímavé v tej dobe som si z baru vždy doniesla akési kurvy ...no bolo to o inom ..
.potrebovala som zabudnúť...

ona bola iná ,len v tedy mi prišla ako ďalšia iba na noc..v tedy to bola práve ona kto u mňa spal..v tej dobe som bola na dne ..milovaná osoba ma opustila ,,
a ja ?! no ,,,depresie som zapíjala alebo som brala prášky ...no teraz si vybavujem každý malí detail ,ktorý som prehliadla možno detaili typu ako mala zatvorené oči keď spala v mojom náručí ,aký mala nádherný úsmev keď otvorila oči a cítila ako jej jemne prehrabávam vlasy..
...Ako jej bilo srdce..
ako mi vzdychla do ucha v tú noc keď som si ju priniesla na byt ...
V ten večer bola opitá a smrdela po tráve a akých si drogách na ruke mala pár vpichov možno Piko alebo herák ,no aj tak vyzerala dobre , v ten večer som ju v bare balila pred jej frajerom pili sme spolu .viackrát sme sa v tom bare stretli no nepoznali sme sa.
Jej prvé slová ktoré patrili mne boli ,,Oj prepáč to som nechcela " obliala ma vodkou rovno na tričko a začala to utierať a ja som sa len smiala keďže to bolo rovno na prsiach a ľudia okolo začali čudne zízať,keďže to začínalo byť až veľmi divné vzala ma za ruku a skončili sme až pred wc v chodbičke s umývadlámi a obrovským zrkadlom ,keď ma utierala zrazu prestala pozrela na mna a jeme mi začala zachádzať pod tričko , na perách mala úškrn hlavne keď si všimla že som si hryzla do spodnej pery .Neváhala ani chvíľku a hneď sa zmocnila mojich pier ,vášnivo ich bozkávala pričom už mala ruky pod mojim tričkom a začala mi rozopínať podprsenku.Keď ju rozopla Oprela som ju o stenu a stlačila jej pevný zadok obtiahnutý v tmavo modrých rifliach odtiahla som sa od nej na pár centimetrov aby som jej videla do očí pričom som jej stále držala zadok .V jej očiach som videla že to chce ...
oblízala si pery a nahodila previnilí pohľad ,,prepáč nechcela som "povedala po chvíľke ako som na ňu bez slov zízala.po pár sekundách hneď na to som jej povedala ,,dnes si len moja čo povieš?"

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Where stories live. Discover now