12✨šok

448 14 0
                                    

Už som pred bytom a vyťahujem kľúče keď počujem divné zvuky z vnútra,najprv som si myslela že Lea si púšťa porno no keď som otvorila dvere čakalo ma celkom iné prekvapenie.....

Tie vzdychy ktoré som počula patrili Lei,bála som sa ísť do izby no nakoniec som sa odhodlala no to čo som uvidela rozbilo moje srdce na milión kúskov...

Robila to v našej posteli s jej bývalím,hneď ako som to uvidela otočila som sa na nezmohla som sa na žiadne slovo,zobrala som si peňaženku z kuchyne a zabuchla som dvere,Lea to asi počula keď v byte zostalo hrobové ticho a už keď som bola vo výťahu,počula som ako kričí moje meno..

Nechcem ju vidieť..Ako mi to len mohla spraviť?
Šla som do baru po ceste som plakala a volala som dobrej kamarátke Saške keďže Adam a Em majú dosť problémov nechcela som ich ešte zaťažovať. Saš poznám od základky nikdy sme nestratili kontakt ,často sme chodili von a dnes tiež pojdeme ..
Pred barom ma už čakala a fajčila joint,celá ona.. Prišla som k nej a vrúcne ma objala,po chvíľke som sa od nej odtiahla a ponúkla ma druhým jointom,keď sme to vonku sfajčili šli sme dovnútra.Klamala by som keby poviem že som toho vypila málo,chvíľku sme tancovali chvíľku pili,mám rada tento podnik pretože je otvorený nonstop.. O 6 ráno  tam prišla Lea a ťahala ma od tiaľ vraj mám ísť domov,že si to vyriešime ..bla bla bla kokotiny odpovedala som jej ,
keď Saš videla že za mnou prišla Lea rýchlym krokom prišla ku mne a chytila ma za zadok ,,nejaký problém zlato?" Opýtala sa ma a vrazila mi jazyk do úst okamžite som spolupracovala ..Veď všetko to robila kôly tomu aby ma Lea nechala na pokoj.. po dlhom a vášnivom bozku ma chytila za ruku a obišli sme Leu ktorej začali slzieť oči nastúpili sme do auta a šli sme k Saš, keďže ku mne som nemala ani poslednú chuť ísť...
Prišli sme k Saš býva v byte na okraji mesta,má 3izbový prízemný byt ,no býva sama ..  Šli sme si ľahnúť spolu nechcela som spať sama .Celý čas ako som zaspávala ma hladkala po vlasoch a pritúlila si ma k sebe... Je hrozne zlatá, už veľa krát ma vytiahla z totálnych problémov a dnes tiež,viem že keby tam nieje Lea ma skôr či neskôr   Zlomí a šla by som s ňou,no nebolo by to správne ubížila mi veľmi mala som sa s ňou porozprávať hneď v tedy keď začali tie nočné telefonáty,mala som to riešiť v tedy..... Možno by sa to nestalo ...tak strašne to bolí...
Keď som sa zobudila po mojom krátkom 2hodinovom spánku Saš bola pri mne obýmala ma a a pozerala na mňa akoby vidí ducha potom sa postavila
Saš; no čo hviezda,zahulime?
Ja:,,keď pôjdeš zabaliť,"vyplazila som na ňu jazyk a skočila na mňa pobozkala ma na krk a ťahala ma z postele.
Sadli sme si v kuchyni a húlili
Saš: miluješ ju moc? Pýtala sa ma opatrne ako keby som zo skla
Ja:,,ani si nevieš predstaviť "odpovedala som a hypnotizovala som dym ktorý vydychovala.
Saš:čo ten váš byt?
Netuším odpovedala som jej a zahľadela som sa von oknom ,je tu krasny výhľad na jezero.
Šla som do práce potom za Em a teraz idem naspäť k Saš budem u nej spať.

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Where stories live. Discover now