13✨Všetko bude dobré 1/2

436 12 0
                                    

Netuším odpovedala som jej a zahľadela som sa von oknom ,je tu krásny výhľad na jezero.
Šla som do práce potom za Em a teraz idem naspäť k Saš budem u nej spať.

Sú 2 hodiny ráno Saš spí v mojom objatí no ja neviem zaspať, keď zatvorím oči môj vnútorný hlas stále dookola hovorý jej hlasom,núti ma to plakať ..v hlave stále jej hlas ...,
Pocit samoty ktorý ma obklopuje..
Prázdny byt,kopa spomienok ....
príhody pri ktorých som sa predtým smiala teraz plačem a prečo?

Pre pár slov nepovedaných

Pocity ktoré ma tlačia k zemi,
nemám chuť sa smiať nie to ešte falošne sa usmievať.....nieje dôvod na úsmev v tedy bol... teraz nezostalo nič..
Len spomienky,nočné mory pre ktoré nemôžem spávať....
Drogy,alkohol,náhodný sex s neznámou osobou....
to všetko ťa zoberie na pár chvíľ preč..
no potom nezostane nič....
iba krutá realita ...
Toto sa mi naháňa hlavou stále dookola asi z toho zošaliem.

Ráno zobudila som sa na bozk na čelo,bola tam ona Saš ktorá mi hovorila ,,Dobré ránko, Cigu?"
,,rada " odpovedala som a už som kráčala za ňou do kuchyne.chvílku sme sedeli potom som spustila:
Ja; Saš je mu u teba vážne dobre no a ja aj ty vieme že tu nemôžem ostať nebolo by to správne
Saš: ale môžeš,predaj byt a nasťahuj sa ku mne môžeš mať jednu izbu..
Presviedčala ma do v tedy dokým som jej nepovedala že si to rozmyslím,no dnes som mala celkom iné plány..

Je jedna hodina poobede a ja idem do môjho bytu,modlim sa aby tam nebola Lea ,nechcem ju vidieť..
Som pred bytom keď počujem v nutri hlasy ... do piče .. chcela som sa otočiť,no potrebujem si odtiaľ zobrať veci,odomkla som ,zrazu tu bolo ticho,napetie rástlo ako som šla do izby vedela som že tam niekto je, bolo to ako v horore keď nejaký hlupák kráča chodbou a všetci kričia ,,nie nechod tam!"
Položila som ruku na kľučku a celá som sa triasla.
Otvorila som.
Bola tam Lea .. sedela na posteli a pozerala na mňa ako na zjavnie..
Môj strach vystriedal sarkazmus a hnev.
Ja:čo na mňa pozeráš je to môj byt", videla som ako sa Lei zaleskli oči a otočila som sa jej chrbtom ,môj plán síce bol zobrať si veci no keď som otvorila skriňu vošla do mna zúrivosť ..
Ja ; takze ten kokot tu ma uz aj veci hej?"otočila som sa na Leu a naplula som pred ňu ..
Otočila som sa spať,chytila som všetky veci z Políc na skrini a vyjebala som ich na zem..
Ja; máš 3 dni na to aby si si zbalila veci a vypadla"
Nestihla povedať ani slovo a už som zabuchla byt...

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Where stories live. Discover now