22✨Rýchlo preč

367 16 1
                                    

Ráno som sa zobudila s bolesťou hlavy pomali som otvárala oči.
,,Koľko je hodín,dala by som si poločnú horúcu vaňu,čo povieš? " zamrmlala som do vankúša.
Bolo ticho,až príliš veľké ticho ..
otočila som sa tak aby som videla na izbu,bola som sa...
,,Kurva!" Zakričala som a posadila som sa na posteľ, ,,toto nie". Hodila som na seba teplaky ktoré ležali na zemi a tričko ktoré bolo skoro pri dverách,ano bola som naostro vôbec mi to teraz nevadilo, pretrela som si oči a dala rozlietané vlasy do copu, ešte raz som sa rozhliadla navôkol,očami som hľadala moju tašku bola pri dverách ktoré viedli na balkón , vybrala som s nej ponožky a obula som si ich.
Takto vystrojená som šla do kúpeľne a umyla som si tvár,vyčistila zuby..
Po zruba 5 min som vyšla z kúpeľne a aj z izby. Bolo tu neskutočné ticho všetci spia to vážne?! Prišla som dolu do obrovskej kuchyne kde som si spravila kávu a vyšla som pred chatu.
Chýbalo tu pár áut no stále ich tu bolo dosť. Chýbalo tu haniné auto...Super ďalší sex na noc .. čo iné..

Zapálila som si poslednú cigaretu z balíku a sledovala som okolie kde tu sa pohol strom ako fúkal príjemný vietor,pomali som odpísala z mojej horskej kávy.
,,dobré ráno,čo ty tak skoro hore?"
,,ahoj Em, Umm ani neviem"
Em; ,, no čo aká bola noc?" Zasmiala sa
,,fajn" odvrkla som ako keby sa ma ta otázka dotkla a zahľadela som sa na stromi naokolo.
Em:,, Notak hovor"prisadla si a odpila si z mojej kávy ,,Brr nechapem ako ju môžeš piť bez cukru" hodila na mňa vážny pohľad a obe sme sa začali smiať.
,,Adam ešte spí?" Spýtala som sa a zahasila cigaretu v popolníku"
Em:,, ánooo,ale ja som sa pýtala skôr tak nezahováraj,veď včera si sa celkom bavila videla som vás na balkóne"
,,veď hej , včera to bolo fajn" moje kútiky úst sa zdvihli.
Em:,,páni moji tak toto som už dávno nevidela takýto úsmev,tak hovor,chcem všetky podrobnosti "
,,čo ti mám povedať Em"zasmiala som sa.
Em: ,,všetko Alex hovor"hovorila s nadšeným úsmevom
,,v podstate o nič nešlo"
Em; ,,o nič nešlo?robíš si so mňa srandu"znovu sa zasmiala,,ja som vas videla včera,tak neklam " znovu sa smiala.
,,Em,vážne o nič nejde" krátko som sa zasmiala,a postavila som sa ,,včera tu bola,porozprávali sme sa spali sme spolu,a keď som sa ráno zobudila už tu nebola"... úsmev mi sklesol a otočila som sa.
Em:,,aha,Fu tak to som nečakala"
,,ja áno..nerieš to Em ,poď ideme spraviť raňajky.
Em:,,tak dobre poď rovno zobudím toho môjho spachtoša"postavila sa a obe sme so smiechom šli do chaty.
Zatiaľ čo išla Em do kuchyne robiť raňajky ja som šla na chodbu plnú izieb a začala som všetkým búchať na dvere .
Keď všetci povyliezali z izieb,dali sme si raňajky vonku v altánku.
,,Adam,mala by som ísť domov"
,,Alex,to nemyslíš vážne máš odýsť až zajtra,všetci odchádzajú zajtra"
,,veď ja viem len,potrebujem ísť do práce"
Adam:,,Alex nevyhovaraj sa ,čo sa deje?"
,,Nič sa nedeje vážne,len chcem ešte deň doma sama,upratať a tak chápeš"
Adam,,jasne ty a upratovať začal sa smiať,tak fajn choď domov ale ešte mi povedz ako pohdeš?" Začal sa smiať ešte viac
,,a kurva to som nedomyslela" začala som sa smiať aj ja ,,nemôžem si požičať auto?" Poprosila som ho
Adam;,, no dobre ale chod to povedať aj Em" povedal a išiel ju zavolať .

Jej 10 minútové predviedčanie ma ani trochu nedonutilo zostať mam ich rada,je tu kopec fajn ľudí ale čo tu budem robiť? Sľúbila som Em že odydem až na obed preto teraz ležím v tej úzastnej vani hore v izbe toto je vážne relax.,teda az na moje myšlienkové pochody ktoré neviem zastaviť.
Prečo odyšla po našej spoločnej noci?! Vŕtalo mi to v hlave tak dlho že som vo vani preležala asi hodinu a pol. Uuu 13:20 mala by som vyliezť a vyraziť na cestu.
Aj tak bolo.. rozlúčila som sa zo všetkými a sľúbila Em že pojdem pomali. Práve teraz si už razom cestu v ich aute a teším sa keď prídem domov a ľahnem si do postele. Zastavila som na odpočívadle a kúpila som si cigarety a kávu so sebou. Zapálila som si a pokračovala by som ďalej v ceste no hneď ako som vyrazila som musela po 2 kilometroch zastaviť priamo na ceste.
Ani neviem ako no všimla som si pri ceste malinké šteniatka,boli 2 ,
jedno bolo čierne a druhé bolo bielo čierne mohli mať mesiac,boli špinavé a zrejme aj hladné nemala som to srdce ich tam nechať zobrala som ich do auta a prikryla dekou ktorábola na zadnom sedadle.

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Where stories live. Discover now