17✨zmätená

413 14 0
                                    

Sú to už 2 dni čo sa to všetko zomlelo..
Včera ma Saš pozvala na večeru no ...ja neviem nechcem začínať niečo čo sa neskončí dobre je to kamarátka,do včera som si myslela že to berie tak aj ona no asi som sa mýlila,Lea je stále v nemocnici a jej mamina býva v mojom byte,chce ho kúpiť čo je fajn,peniaze sa zídu vždy,no nedomyslela som to kde budem bývať.Nieže by mi u Saš nebolo dobre,no namotala sa a takéto veci nemám chuť riešiť..Nie teraz,u Adama a Em bývať nemôžem idú mať dvojčatá a bude s nimi dosť práce ....Ach som taká zmätená...
Idem do nemocnice za Leinou maminou dohodnúť ten byt..
Prišla som tam a mierne som stuhla sedela tam Lea s jej maminou pri káve,úprimne nevyzerala dobre..otočila som sa a chcela som odýsť no jej mamina ma začala volať tak som šla späť k nim...čo iné som mala robiť...
,,Ahoj Alex ,prečo si chcela odýsť?zostaň dáme si kávu pokecáme"
povedala a ukázala stoličku vedľa nej presne oproti Lei ..(uuu tak Diki)
Ja:ahoj
Lea ;,,ahoj Alex "povedala s povzdychom..
Leina mama:,,tak baby asi si máte čo povedať,na chvíľku vás nechám"usmiala sa na mňa a ja som na ňu civela nechápavým pohľadom.

Zodvihla sa a smerovala nevedno kam..moja posledná záchrana zlyhala a ja som sa cítila ako keby neviem plávať a niekto ma hodí do veľmi hlbokej vody.. stále na mňa pozerala ..znervózňovalo ma to ..ona ma znervózňovala ..
Po chvíľke ticha a mojich myšlienkových pochodoch prerušila ticho.
Lea:,,vyzeráš dobre Alex "
Ja:,,ale ty nie tak sa daj už dokopy a jeb na to čo bolo"
Pozrela sa na presklenný stôl a znovu na mňa
,,ty vieš že ťa milujem Alex"
Ja :takže keď niekoho miluješ musíš ho podraziť?" Povedala so sarkazmom a zdvihla som sa zo stoličky.
,,Alex sadni si" povedala a stiahla ma za rukáv.. vytrhla som sa jej so slovami :,,tu už nemám čo riešiť ,ty mi Niesy nič , si obyčajná klamárka!" Poslednú cast vety som uz kričala,otočila som a odysla som...
Všetci naokolo nemo pozerali raz na mna raz na nu..

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang