Už sú to 2 mesiace čo sa ku mne nasťahovala a stále som z toho mimo,keďže si skvele rozumieme a dopĺňame sa rôznymi vecami (nielen v sexe😝)....dali sme to do kopy.Cez tie 2mesiace sa toho stalo dosť,tak napríklad ani neviem ako sa to stalo .. zaľúbila som sa do nej ako blázon..
Nemám v hlave nič iné ako ju..
Jej úsmev,jej nádherný smiech, to ako tancuje keď si pustí obľúbenú pieseň...
Nevie byť vážna,nevie sa na mňa dlho hnevať a je ako taký môj malí macko keď sa v posteli ku mne pritúli.
Nepamätám si na večer kedy by nepozerala na hviezdy✨ ...Za 2 mesiace si ku mne presťahovala všetky veci od rodičov,keďže bývala s nimi,kôly mne prestala s drogami a ja?Nooo povedzme že moja posteľ je už obsadená pre moju lásku takže žiadne kurvy..
Lea je hrozne kreatívna,za 2 mesiace prerobila celú našu izbu,popresúvala nábytok vraj aby bola izba viac slnečná.Dokonca sme premalovali moje tmavomodré steny na bielo-sivé..Ona je tak dokonalá žena ..Dnes je to už 2 mesiace čo bývame všetci štyria v byte a vedie sa nám skvele.Adam začal chodiť do práce a ja taktiež, Emma si niečo zháňa a Lea má pred sebou maturitný ročník.Celkovo máme viac peňazí ako len so študentských brigád po večeroch ...a to je fajn,aj keď v poslednej dobe sme všetci obmedzili piatkové ,liehovanie ' keďže nieje kedy a málo kedy sme spolu všetci,večšinou sa míňame no víkendy trávime spolu...
Práve teraz som na ceste z práce je piatok,šesť hodín večer nerobím nič zložité,som čašníčka v jednom podniku...Som unavená a teším sa keď sa doma rozvalím na gauč s pivom v ruke,dúfam že budú všetci doma a dáme si pizzu a pustíme si film.
Zajtra mám voľno,chcem aby sme niekam vybehli s Leou možno kino alebo večera..Veľa sa učí takže pobyt medzi ľudmi jej nezaškodí. Celé tie 2mesiace boli úžasné, no vážne si už chcem sadnúť.
S otváraním dvier na byte počujem smiech a štrganie pohárov.Niečo mi uniklo?! Veď dnes nikto narodeniny nemá....Z myšlienok ma vytrhne Lea ktorá na mňa skočila a objala ma ,,chýbala si mi" zamrmlala mi do ramena.Ledva som sa stihla vyzuť už ma ťahala do obývačky kde sedel Adam, Emma nalievala červené víno. ,,Oslavujeme niečo?" Spýtala som sa no nikto neodpovedal.Po chvíľke sa Adam pozrel na Emmu a obaja vybuchli smiechom,Lea sa usmievala no neodpovedala.Nechápala som čo to má znamenať. Em chytila poháre porozdávala ich a s pohármi v rukách zahlásila ,,som tehotná"