16✨pod kontrolou

492 12 0
                                    

Hneď ako som to Dočítala bežala som za ňou do nemocnice..

Prišla som tam a hneď na informáciách som sa pýtala kde je.No ta sprostá piča začala hovoriť ,,iformácie poskytujeme iba rodine "
Ach sedela som na chodbe a zavolala som Adamovi aby vedel čo sa stalo, o pol hodinu prišiel a začal ma utešovať že bude dobre a podobne,no stále som nechápala prečo to spravila,list nedával zmysel...

Flash back:

Tie vzdychy ktoré som počula patrili Lei,bála som sa ísť do izby no nakoniec som sa odhodlala no to čo som uvidela rozbilo moje srdce na milión kúskov...

Robila to v našej posteli s jej bývalím,hneď ako som to uvidela otočila som sa na nezmohla som sa na žiadne slovo,zobrala som si peňaženku z kuchyne a zabuchla som dvere,Lea to asi počula keď v byte zostalo hrobové ticho a už keď som bola vo výťahu,počula som ako kričí moje meno..

Určite mi to neprišlo ako keby ju znásilnil,...až príliš si to užílavala,proste mi klamala no vyriešime si to s ňou inokedy..
Volala som s jej maminou aby aj oni vedeli čo sa stalo.
,,hneď sme tam" povedala mi so zúfalím hlasom do telefónu a zrušila hovor.
Čakala som asi hodinu, medzi tym Adam musel odyst ,sedela som,prechádzala som sa po chodbe,vypila som 4automatové kávy,volala som Saš...Všetko som jej povedala,chcela prísť no zatrhla som jej to,
Ja:,,neboj za hodku som u teba"
Saš ; ,,dobre daj si pozor čakám ťa"
Ja:,,ahoj" zrušila som hovor a hypnotizovala hodiny.Z tranzu ma vytrhol krik;
,,Alex,Alex, čo sa stalo ?" Kričala Leina mama cez celú nemocničnú chodbu,keď prišla ku mne objala som ju ,pretože začala plakať.
,,Je na ôsmom"vydala zo seba po chvíľke a utrela si slzy, ,,poď povedala mi a už sme stáli pri výťahu,nastúpili sme doň a stlačila číslo 8,nervózne klopala pravou nohou..
,,A kde je váš manžel ?" Povedala som aby som zľahčila aspoň trochu sytuaciu.
,,Je na služobnej ceste,vráti sa až o týždeň" odpovedala a zahľadela sa na dvere ktoré sa otvorili,vystúpili sme z výťahu a smerovali do izby číslo 23.
Otvorila dvere a tam ležala ,veď viete zakritá bielou prikrívkou,všade boli hadičky a mala obviazané zápästia.
Pohľad na ňu ma ničil, rozllúčila som sa s jej maminou a ponúkla som jej že nech spí v mojom byte,vedela kde je pretože tam už bola pár krát na návšteve,býva asi hodinu od mesta tak,bude lepšie keď sa tu ubytuje keď za ňou chce chodiť každý deň,podala som jej kľúče so slovami že sa zajtra vidime a odyšla som.

Keď som si sadla do auta chvíľku som len tak zízala navôkol bez pohnutia,premýšľala som..potom som naštartovala a zachvíľku som už parkovala pri paneláku kde býva Saš.

Vystúpila som,otvorila som si klúčami a vyzula som sa keď som zatvárala dvere cítila som ako sa Saš o mňa dozadu oprela,pritlačila sa celým telom o mňa a bozkávala mi krk,ja som zalapala po dychu,
Saš; ,,tak ako bolo?"
Ja: ,,vies čo ,nič take "
Otočila Som sa  na ňu a nezmohla som sa na žiadne iné slová ako ,,páni moji"
Mala na sebe čierny korzet s povedveskami,všetko bolo čipkované a v rukách mala putá tiež čiernej farby,..
Saš:,,nechceš sa trochu pohrať ?" Pozerala na mňa a oblízala si pery..
Aj keď mi bolo nanič,nemohla som odolať,no stále som mlčala a pozerala na jej telo v čiernej čipke.
Saš; ,,alebo sa ťa proste nebudem pýtať"
povedala a spútala mi ruky viedla ma do izby,hodila ma na posteľ,strhla so mňa oblečenie a poriadne ma plesla po zadočku potom ma otočila a hlavou sa vrhla rovno na moju pičku,prsty striedal jazyk a vzdychala som ako o život potom prestala nasadila si pripínací dildo a poriadne mi ho tam narvala,po celom tele som mala zimomriavky, vybrala ho a znova ma začala lízať,spravila som sa jej na tvár,rozpútala ma a teraz bol rad na mne stiahla som jej tangy aj korzet zostali jej len podvesky ktoré som pomali sťahovala zubami,celá sa chvela,oblízla som jej pičku a pľasla jej po nej ..sadla som si na ňu,chvíľku som na nej jazdila, potom som zobrala dildo položený na zemi a otočila som ju ,pripla som si ho a začala som ju dávať zo zadu pekne do pičky po chvíľke bola... ľahli sme si a pri filme zaspali.

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Where stories live. Discover now