Em chytila poháre porozdávala ich a s pohármi v rukách zahlásila ,,som tehotná"
Samozrejme som im začala gratulovať ešte sme posedeli nejakú hodinku fajn sme sa zabávali,potom sme sa rozliezli do izieb a šli sme spať.
Lahli sme si.Lea sa ku mne pritúlila tak som jej pevne chytila zadok a behom sekundy už sedela na mne,pomali sa o mňa začala obtierať a stláčala mi prsia,myslím že dnes bola ešte viac nadržaná ako inokedy, dali sme si 69 a po pol hodinke v tejto polohe sme sa od seba odlepili,no ona stále nemala dosť vybrala som zo skrine dildo a napchala som jej ho rovno do jej vlhkej pičky,vzdychala ako o závod a aj po tom čo sa spravila som pokračovala,vybrala som jej ho keď už kňučala že stačí,zlízala som ešte jej posledné šťavičky a spokojne som si ľahla do jej mäkkého objatia.
Je 8 hodín ráno a ja som sa práve zobudila.Keďže je sobota mám voľno a mám chuť sa váľať celý deň v posteli.Včera sme sa s Em dohodli že vybehneme do mesta kúpiť nejaké veci na bábo a tiež si vybehne k doktorovi.
Postavila som sa z postele a Lea tu nieje,Hmm,hodím na seba nejaké staré tepláky a tričko a idem do kuchyne.
Baby vyberajú nejaké veci z akéhosi katalógu a Adam robí omeletu.Keď sme na najedli šli sme do mesta,nakupovanie ma nikdy nejak nebralo takže baby nakupujú a ja slúžim na niečo také ako vešiak na tašky.Po 4hodinách v obchodoch,pedesiatich taškách v mojich rukách a behania po centre sme si konečne sadli. ,,Pozrite na tie chutné vecičky"Povedala Em začala vyťahovať malé tričká z jednej z tašiek. ,,Veď ešte ani nevieš či to bude chlapec alebo dievča" povedala som no Obe ma ignorovali.Lea sa na mne začala smiať a smiech ju neprešiel ani keď som na ňu hodila zamračený výraz.Po chvíľke sedenia sme sa rozhodli že by bolo najlepšie ísť domov a vybaliť veci.
Keď sme prišli byt bol uprataný a boli zapálené vonné sviečky na zemi boli lupene ruží a na stenách zavesené rôzne naše fotky,no prevažovali hlavne tie na ktorých sú Em a Adam ...Em šla ďalej a ja a Lea sme pochopili že aj oni chcú mať chvíľku pre seba,preto sme len položili tašky a šli sme na večeru do podniku v ktorom pracujem.
Neskoro večer keď sme sa vracali domov začalo pršať Lea sa ma pustila a postavila sa predomňa,rozpažila ruky a začala sa smiať.Podyšla som k nej bližšie a pobozkala som ju na čelo,bola taká nádherná. Dala som jej bundu a bežali sme domov.Keď sme konečne prišli a hľadala som kľúče z vnútra bolo počuť akýsi buchot a divné zvuky.Odomkla som,vošli sme dnu a pochopili čo sa tu deje 😂po celom byte bolo počuť Emine vzdychy a vŕzganie posteli...To si somňa robíte srandu veď je už niečo po pol noci(tý ale majú výdrž)..Ja a Lea sme si šli ľahnúť,chvíľku sme sa ešte maznali a potom sme v objatí zaspali. V noci mala Lea telefonát myslela si že spím no bola som este hore.Teda zobudila ma jej mobil ktorý vybroval na nočnom stolíku,skoro ihneď ako začal zvoniť ho zodvihla a utekala po tichu do kuchyne volala dosť dlho ani neviem kedy prišla zaspala som.