Zaspali sme o nejakej tretej ráno do vtedy sme sa v posteli smiali na rôznych komédiách spolu aj s Adamom a Emmou.
Zoznámili sa na obed objednala som pizzu a Adam sa veľmi vypytoval koho mám v izbe tak som ich zoznámila, neskôr pribehla aj Emma a vyzerá to tak že si sadli čo som moc rada...
Začala som nad tým všetkým premýšľať bola hrozne zlatá ako sa ku mne túlila a sex s ňou bol úplne dokonalý..O 1v noci išli Adam s Emmou konečne do izby a ja som vedela že my tak skoro nezaspíme ľahli sme si do postele..Objala ma a začala svojimi rukami putovať po mojom tele, nakoniec jej ruky spočinuli na mojich prsiach,keď ich začala stláčať moje ruky v sekunde začali vyzliekať jej tričko. Vášnivo ma pobozkala a sadla si na mňa obkročmo chvíľku sa venovala mojim perám,potom mi vyzliekla tričko bozkávala mi prsia,pritom vyzliekala posledné časti oblečenia ktoré na mne zostali..Presunula sa perami na moje bruško a obdarúvala ho bozkami a posúvala sa nižšie a nižšie,ruky som jej zahrabla do vlasov a jemne som ich ťahala,dosť ma vytrápila tým že išla stašne pomali...
Ani som sa nenazdala a už ma ochutnávala najprv pomali,potom pridala na intenzivite neskôr pridala aj prsty, s výkrikom jej mena som sa urobila.
S úsmevom na perách si ku mne ľahla a bozkávala ma na krk.Chcela som jej to oplatiť no ona sa len usmiala,oblízala si pery a povedala že dnes nie..
Objala ma okolo pása,ja som sa schúlila do jej objatia,cítila som sa tak v bezpečí ako nikdy..
Po chvíľke sme obe zaspali v objatí.Gramatické chyby prosím nevšímať😝