Prepáčte ze dávno nebola nová časť ,no treba to brať s humorom ,veď na dobré sa čaká dlho tak príjemné čítanie😊❤️
2 kilometroch zastaviť priamo na ceste.
Ani neviem ako no všimla som si pri ceste malinké šteniatka,boli 2 ,
jedno bolo čierne a druhé bolo bielo čierne mohli mať mesiac,boli špinavé a zrejme aj hladné nemala som to srdce ich tam nechať zobrala som ich do auta a prikryla dekou ktorábola na zadnom sedadle.Cesta tvrvala si hodinu a pol zastavila som sa v meste, v supermarkete kúpit nejaké veci na psíkov no rozhodujem sa či si ich nechám ,neviem či na nich budem mať čas... je toho akosy veľa.
,,Konečne doma" povedala som sama pre seba so psíkmi na rukách a položila som ich v chodbičke na podlahu aby som mohla zamknúť byt, obaja drobci sa ťarbavo rozbehli po podlahe na ktorej sa im zrejme dosť šmýkalo boli hrozne chutný.
Hneď potom ako som dala drobcov do kuchyne som zavolala Em ktorá si aj s Adamom mali prísť po auto prišli asi po hodine a keď videli maličkých povedali obaja spoločne že si jedného vezmú,nenamietala som s dvomi malíni krpcami by som mala kupu práce.Je 11 hodín večer a ja sa necítim unavená práve naopak ,mám v hlave kopu otázok ...
každý pozná ten pocit keď má v hlave jedno veľké ,,PREČO?!" ..
No späť do reality drobec zaspal na gauči je to fenka a mala by som jej vymyslieť nejaké meno čo najskôr napríklad to bude MIA ,jasne bude to Mia ,moja malinká musim jej zajtra este niečo nakúpiť ,zajtra mám ešte voľno...Vstala som z gauča a prikryla dekou Miu, obliekla som si obyčajnú bielu košielu a čierne rifle ,obula som sa zobrala som si kľúče a peňaženku
Takto vystrojená som zamkla byt a vyrazila do večerného mesta...
Presne som vedela kam pojdem.
Volala som po ceste do nočného klubu ešte kamarátke (vanes no každý ju volal Es) ktorá tam pracovala ako barmanka ..
Ja : ahoj
Es:čau Alex ,páni dávno som ťa nepočula čo potrebuješ?
Ja : idem za tebou ,len mi povedz kedy ti končí zmena.
Es; kľudne príď ,končím až nad ránom ale mala by si sa poponáhlať je tu už kopa chrumkavých báb .
Ja; hneď som tam ,len mi nachystaj fľašu dobrej vodky ine ani nepotrebujem.
Es: stalo sa niečo Alex? Vlastne povieš mi to keď prídeš tak vidime sa..
To som počula ako postelené a hovor skončila s pípaním na konci.Do baru som prišla o 10 min neskôr ako som si myslela cestu mi skrížil nejaký pán ktorý si odomna pýtal nejaké peniaze.
Bar bol dosť plný. Vlastne sa aj čudujem ..boli tu plne všetky kategórie báb od metalistiek cez punk až k typom ktoré vyzerali ako keby idú na romantickú večeru. Vsetci sa bavili teda to tak vyzeralo. Sadla som si k baru.
Es: ,,ahoj Alex hned som pri tebe " kričala mi Es cez celý bar akurat tam niekoho obsluhovala ,no ani som nevnímala realitu premýšľala som nad Hanou nešlo mi to do hlavy všetky tie veci s ňou ... ,,prečo stále uteká? " znelo mi v hlave ...Alex !Alex! Alex !hej! Mávala mi s rukou pred očami Es .
Ja:,,Oo prepáč len som sa "
Es;,,zamyslela beriem to , takže na zamyslenie tu mám super visky "
Ja:,,radsej vodku"
Es;,,tak fajn tu je,účtovať budeme až ráno"
Ja:,,tak fajn" kopla som do seba tú vodku a vstala som šla som na terasu potrebovala som vzduch a hlavne cigaretu.Hneď ako som vyšla ma zamrazilo ako nikdy bol tu Adam ... to vazne?
,,hej Adam" zavolala som na neho a keď sa otočil vyzeral asi tak prekvapené ako ja až teraz som si všimla s kym tam komunikuje bola to Hana obaja na mna civeli a ja som sa dostávala viac a viac do nepríjemnej situácie.
Adam:,, Alex čo tu robíš?" Povedal koktavo po trápnom tichu ktoré pretrvávalo asi 3 minuty.
Ja,,je to môj obľúbený klub mohol si vedieť že tu budem "odsekla som s pohľadom upreným na neho
,,a čo ty tu? Nemal by si byť pri Em ? Kde vlastne je ?"
,,Amm Amm ," zakoklal sa ,,je doma potreboval som este nieco vyriešiť.."
Ja ; ,,aha fajn" zapálila som si cigaretu a obyšla ich bola tam Hana s nejakou babou ,,ahoj "
povedala som keď som ju obchádzala no odpoveď sa mi dostala až kdď som ju obyšla....
myslím že tá baba premýšľala ako ma zabije vyzeralo to tak,vraždila ma pohľadom pička..
Neviem čo má za problém?!,,Alex" zakričal na mňa Adam a ja som sa otočila aby som na neho videla.
Prišiel ku mne.
,,ty ,odkial vieš ze Hana ma babu?" Spýtal sa ma a ja som stuhla ako nikdy..
,,čo ,čo,čo ma?"vykrýkla som a zamrazilo ma ako nikdy..
nechápavo na mňa bez slov pozeral.
Bez rozmýšľania som odhodila cigaretu a šla som dovnútra,zastavila som sa až pri bare,, hej Es,idem to zaplatiť"
Po sekunde sa na mňa otočila,,to už? Veď sme este ani nezačali poriadne piť!"
Ja:,, hej už mám na dnes akurat"
Hneď ako som zo odpovedala so vnútra prišiel Adam a vizeralo to tak ze ma hľadá očami,a aj ma našiel smeroval k baru.
Es:,,aha už chápem,to je sobre zaplatíš to zajtra"
Ja:,,okej ,tak mi daj ešte fľašu vodky,zajtra sem skočím a vyplatim to"
Es:,,okej tu je ,neprežeň to"
Rýchlo som zobrala fľašu a vybehla z baru.