11✨problémi na ceste

558 11 0
                                    


Po včerajšej noci som bola rozbitá úplne..Moje a Leiné plány dnes zlyhali ,chceli sme ísť k Em a Adamovi spolu ,no vyzerá to tak že pôjde sama .Celý týžden mám poobednú od 13:00 takže sa uvidíme až v noci .

Streda:
Celý týždeň sa tak neuveriteľneu vliečie..
Včera som bola porieť Adama a Em pretože sa doma sama moc nudím,väčšinou iba upracem a nič nerobím až kým nejdem do práce..
No späť k Em a Adamovi, keď som bola u nich stalo sa niečo diné ,zdalo sa mi že sú obaja nejaký napjatý no nevedela som z nich dostať čo sa deje,nechcela som byť doterná tak som to nechala tak,možno to bude len tým bábätkom,keď som od nich odchádzala pozvala som ich k nám na byt v sobotu.

Práve teraz som v práci mám hodinu pred záverečnou a už chcem ísť domov spať a hlavne pritúliť sa k Lei, včera v noci doma nebola a nevedela som sa jej dovolať bála som sa o ňu ,no bola som tak unavená že som zaspala v kuchyni na stoličke ráno som ju videla ako sa obúva a odomiká byt.

Mám pocit že mi prítomnosť uniká medzi prstami a každý má tajomstvá..Lea mi príde dosť zvláštna posledné dni v noci sa odťahuje z môjho objatia,potom tie telefonáty a to že včera ani nebola doma,,, prestáva nám to fungovať aj v posteli po poslednom sexe ma ani neobjala ani bozk ...nič ...Bola to len moja predstava že je to nekonečne úžastné čas strávený s ňou?
miluje ma vôbec ?!...alebo ma len ťahala za nos?
Pred barom postálo auto a vystúpil z necho akýsi chlapík ,pýtal si iba kávu so sebou,kým som robila kávu zazvonil mi mobil a to čo som počula ma šokovalo ,volal mi vydesený Adam
Adam: Alex môžeš prosím hneď prísť Em musí do nemocnice!
Ja; Adam preboha čo sa,,
Adam :hneď príď!!
Posledné čo som počula bolo iba pípanie zrušeného hovoru.

Rýchlo som šla povedať že na dnes končím a už som bežala do auta.Za pár minút som bola na mieste a Em mala v ruke akúsi tašku ,bola hrozne bledá,čo sa dá povedať aj o Adamovi ..,,Notak poďte do auta čo stojíte povedala som im a oni ma nasledovali k autu.Po ceste do nemocnice boli obaja ticho,keď sme boli skoro na mieste Em začala mať hrozné bolesti..kričala a držala si brucho...
Vystúpili sme a Em rovno zobrali na urgent.Adam bol s ňou v nútri ...

Sú 3 hodiny ráno. Leu ani nezaujíma kde som,že som neprišla domov...No to ma teraz netrápi.. chcem vedieť čo sa deje ..
O pol hodinu vyšiel Adam a mňa vystrelilo zo stoličky ..,,tak čo?"
Adam:Em mala krvácanie do brucha,je stabilizovaná no doktori sa boja že by mohla potratiť.
Ja:achh neboj to bude dobré,
pohľadila som ho po chrbte a sadli sme si nakreslá na chodbe.Akokoľvek som chcela nadviazať tému Adam odpovedal jednoslovne alebo vôbec,ani sa mu nečudujem.
Volala som Lei no bola nedostupná tak jej aspoň napíšem ,,zlato dnes ma nečakaj ..Alexx"
po 2káve z automatu sme sa rohodli že pojdeme domov Adam tam chcel zostať no doktor mu povedal aby sa išliel domov aspoň vyspať a tak ho poslúchol .Odviezla som ho a sľúbil mi že bude chvíľku spať.

Už som pred bytom a vyťahujem kľúče keď počujem divné zvuky z vnútra,najprv som si myslela že Lea si púšťa porno no keď som otvorila dvere čakalo ma celkom iné prekvapenie.....

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Donde viven las historias. Descúbrelo ahora