25✨je to zložité..

406 13 0
                                    

Stála predomnou a keď sa pohla smerom ku mne naskočila mi husia koža,ani neviem prečo no citíla som napätie ,bála som sa.

Prišla tesne ku mne no ja som stála na tom istom mieste bez pohnutia,
vtisla mi bosk na líce a sledovala moju reakciu...
mam chut ju pobozkať,no ničí ma to čo sa v posledných dňoch stalo tak sa iba otočím a kráčam do kuchyne.
Nasleduje ma

Musím si sadnúť klepú sa mi ruky,cítim stres,možno paniku,bojím sa pravdy, na uvoľnenie si zapálim cigaretu.
,,dáš si spýtam sa keď z balíka vyťahujem posledné dve.
Nič nepovedala len prikývla a sadla si oproti mne.
Zápalila som si cigaretu a konče som pocítila tú známu chuť,
podala som jej zapaľovač a keď si zapálila konečne som sa donútila k pár slovám.

,,takže,Umm je to pravda"
,,máš babu?" Povedala som pri vydychovaní dymu.
Pozrela na mňa,vrýchlosti sklopila zrak.
,,ano je" povedala potichu akoby iba pre seba..
,,fajn,takže teraz chcem pravdu"
,,ako inak neklamem ti v ničom"teraz už uprene pozerala na mňa..
,,to čo sa stalo medzi nam" nestihla som dopovedať a položila mi prst na ústa ,,pšššt" počuli sme škrabanie asi na dlážku ,,boze mia ani neviem ako som sa v rýchlosti dostala do spálne bola roztomilá zobrala som ju na ruky a priniesla spat do kuchyne ,,asi je hladná tato kráska ,povedala Hana a už nalievala mlieko do misky a hneď ju položila na zem mia sa napalala a zaspala na dlážke.
,,medzi mnou a mojou ex už nič nieje, bola tam oba kôly spoločnému autu,nechala som jej ho ,nechcela som uz problemi a záleží mi na tebe .
Keď to povedala môj tep stúpol a srdce bilo ako splašené.
,,to myslíš vážne ?"otočila som sa na ňu . ,,jasne ty trubka"podala a natisla sa na mna.
Stáli sme oproti sebe s opretými čelami v objatí hladiac si do očí a užívali sme si tu chvíľku iba pre nás.
,,Tak poďme "povedala som a meštiacku sme do spálne ,,pozrieme si nejaké filmi co povies?
,,jasne filmi " povedala ironicky a chytila mi zadok. ,,Hej "otočila som sa na nu, no hned ako som to spravila ma zbalila na postel a začala bozkávať jej pery boli tak sladké a mäkké.
Jej bozky tak krehké a nežné no plné vášne akú som pred ňou nepoznala.
Bola dokonalá.....
Možno som sa zaľúbila no čo na tom?
Nieje to hriech ani nič zlé?
Je niečo zlé na tom že na ňu neviem prestať myslieť..?
jej vôňa vlasov,chuť jej pier , jej vzdychy ktoré sa rozplívali po miestnosti..milovala som to všetko....
Je niečo na tom že je svoja ?

,,Bla bla bla ,Alex počúvaš ma vôbec? " Spýtala sa Hana pri tom ako na mne sedela a ustavične mi chytila špeky na brušku.
,,Am jasne zlato,teda prepáč ,čo si vravela?"
Pohladila som ju po tvári a sledovala ako jej s úsmevom pribudnú jamky na lícach.bola tak moc zlatá.
,,Hovorila som či by som tu mohla prespať."
Nahodila som vážny výraz a začala som ju provokovať ,,tak ty tu chces zostať ale spis na gauči,ak chces spať v tejto veľkej posteli somnou ,budeš si musieť niečo vyzliecť ." Dala som jej dole tričko neprotestovala
Mala to v očiach
To že ,to chce
Teraz hneď.
Otočila som ju pod seba a rozopla som jej podprsenku a stiahla gate aj s čiernymi čipkovanými tangami .
Najprv som jej jemne prechádzala prstami po klitorise a kdď bola dosť vlhká vrazila som jej prsty do kundičky a pridávala na tempe .páčilo sa jej to hrýzla si do pier bolo to tak sexy ooo moj bože ,prestala som a vyzliekla som si veci jazdila som na nej,presne to som potrebovala cítiť na sebe jej ....keď sme sa vystriedali a bola na vrchu pridala ruky a vrúcne bozky na prsia ...myslela som že od rozkoše zošaliem keď prirážala s prstami. bol to tak úžasný sex ako nikdy. Keď sme si lahli vedla seba a rozdýchavali Hana sa ku mne otočila a nádherne sa usmiala
,,no co zlato " povedala so smiechom
Nič len ma Obimi prosim .
Objala ma a sepkala mi do ucha kym som nezaspala.

Teraz si prajem aby to nebol len sen,opakovala som si keď som da zobudila no ešte som neotvorila oči,otvorila som ich a ležala tam ona ,
Najkrajšie dievča pod slnkom...
,,Dobré ranko spachtoš "povedala
Som a dala som jej pusu na líce .
,,Čo raňajky do postele?😘"

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin