Túto časť venujem Haňdi snáď sa bude páčiť
Ráno som sa zobudila na buchnutie dverí,určite pišli Adam a Emma no typujem že si hneď idú aj ľahnúť tak im nič nebudem hovoriť.
Je 7:58 a ja stále ležím v posteli, Lea leží blízko mňa, mala by som ju zobudiť pretože je to divné, už dávno som tu nemala niekoho kto tu len spal vždy je to tak že si nejakú prinesiem z baru ,dáme sex a ráno keď sa zobudím nikto tu už nieje ..
Ale ona?! Mám z toho všetkého zlý pocit. Postavila som sa a začala ju budiť kedže to nešlo dostala vankúšom po hlave vtedy sa zobudila, začala hádzať vankúše späť a z budenia sa stala vankúšová vojna ..Nestihla som zaregistrovať ako a boli sme na zemi Lea sedela na mne iba v rozťahanom tričku a veľmi zarezaných tanga ..pomali o mňa trela jej užastný zadok .Bola hrozne sexy aj s rozcuchanými vlasmi ,oblízala si pery a začala ma bozkávať ..spôsobovalo mi to zimomriavky po celom tele keď zrazu prestala ,,nejdeme radšej na posteľ?" Spýtala sa a ja som len prikývla ....Každá bunka v mojom tele kričala že konečne poriadne dostanem po mojej kundičke aj bez toho aby som bola opitá..Ľahla som si a ona si na mňa sadla obkročmo bozkávala ma na krk čo mi spôsobovalo ešte väčšie zimomriavky ako pred chvíľkou pravou rukou mi chytila kundičku cez nohavičky ktorá už určite bola poriadne zvlhnutá ,určite to cítila keďže sa začala hrať s lemom od nohavičiek na chvíľku prestala aj z bozkami pozrela sa na mňa a oblízala si prsty ,vlhkou čiarkou sa presunula cez prsia na podbuško a vrazila prsty do mojej kundičky nezmohla som sa na nič iné iba na vzdychy postupne zrýchľovala vedela som že za chvľku budem ..od rozkoše som vzdychala jej meno škriabala som ju na chrbte ,hrýzla ju do ramena a so vzdychom jej mena som zrazu bola hotová,no teraz bol rad na mne vyzliekla som ju ...
chcela som aby si to poriadne užila siahla som preto do skrine v malej krabici som mala pár pomôcok najprv som vytiahla putá s ktorými som ju spútala na rukách aj nohách samozrejme nohy čo najviac od seba a tak aby sa čo najmenej mohla hýbať,zalepila som je ústa sadla si k jej nohám oproti nej a začala ju rýchlo prstovať najprv 2potom 4 keď som videla ako trhá s putami pridala som na intenzivite keď som cítila že bude ,úplne som prestala rozopla som jej putá a otočila ju na štyri ,a tak som ju spútala a vybrala malí bičík s ktorým som ju bila hlavne po jej krásnom zadku ,bolo ju počuť kričať aj cez pásku na ústach medzi tým ako som ju šlahala s bičíkom vytiahla som dildo a surovo som jej ho napchala do jej análika prirážala som jej ho poriadne hlboko potom som vytiahla a začala som ju dráždiť na klitorise ,odlepila som jej pásku a keď začala vzdychať poriadne som jej ho strčila do jej roztiahnutej pičky spravila sa po pár minútach na to ...rozpútala som ju, schovala som veci a šli sme si dať sprchu,potom sme si lahli a celý deň pozerali rôzne filmi.